Marketing międzynarodowy
Autor:
Limański Andrzej
Drabik Ireneusz
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788376412351
EAN:
9788376412351
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
16,5x23,5 cm
język:
polski
liczba stron:
416
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
21% rabatu
54,97 zł
Cena detaliczna:
70,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,97 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Głównym celem pracy jest identyfikacja i charakterystyka rozwoju koncepcji marketingu na rynkach zagranicznych w warunkach postępujących procesów globalizacji i integracji ekonomicznej.W publikacji skoncentrowano się na trzech zasadniczych obszarach tematycznych:- internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa;- marketing w operacjach na rynkach zagranicznych;- strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych.Prezentowana pozycja powinna znaleźć licznych czytelników: studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, a szczególnie praktyków zajmujących się na co dzień zarządzaniem w firmach i instytucjach w zmieniającym się otoczeniu o coraz wyższym stopniu zinternacjonalizowania. Sukces, a co najmniej przetrwanie wśród międzynarodowych partnerów oraz konkurentów wymaga znajomości i umiejętnej adaptacji narzędzi oraz metod marketingu międzynarodowego.Prof. nadzw. dr hab. Róża Milic-Czerniak
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|