Limański Andrzej

Okładka książki Marketing międzynarodowy
Głównym celem pracy jest identyfikacja i charakterystyka rozwoju koncepcji marketingu na rynkach zagranicznych w warunkach postępujących procesów globalizacji i integracji ekonomicznej.W publikacji skoncentrowano się na trzech zasadniczych
21% rabatu
54,97
70,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,97
Okładka książki Marketing w organizacjach non-profit
W publikacji zaprezentowano sposoby tworzenia strategii marketingowej i formułowania celów marketingu-mix, dokonano m.in. przeglądu przesłanek „myślenia strategicznego” w organizacjach non-pro?t oraz interesująco opisano proces formułowania
19% rabatu
37,97
47,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,97
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj