Okładka książki Droga Toyoty

Droga Toyoty

Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-8087-147-2
EAN: 9788380871472
oprawa: miękka ze skrzydełkami
podtytuł: 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata
format: 235x160x30mm
język: polski
liczba stron: 468
rok wydania: 2021
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
23% rabatu
53,57 zł
Cena detaliczna: 
69,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,57

Opis produktu

Czego można nauczyć się od Toyoty? Jak podwoić lub potroić szybkość każdego procesu. Jak wbudować jakość w systemy miejsca pracy. Jak zminimalizować olbrzymie koszty ukrytych strat. Jak zrobić z każdego pracownika kontrolera jakości. Przy kapitalizacji rynkowej większej od wartości General Motors, Forda i Chryslera razem wziętych, Toyota jest również (jak dotąd), najrentowniejszym na świecie producentem samochodów. Dobrze znaną "tajną bronią" Toyoty jest szczupła produkcja - rewolucyjne podejście do procesów, wynalezione w tej firmie w latach 50. i doskonalone przez całe dziesięciolecia. Mniej wiadomo o zasadach zarządzania leżących u podstaw szczuplej produkcji, szczupłych prac rozwojowych i wszystkich procesów produkcyjnych i usługowych tego przedsiębiorstwa. Firmy na całym świecie starają się dziś wdrażać radykalny system Toyoty, aby przyśpieszyć procesy, ograniczyć straty i poprawić jakość. Czy jednak ich kierownictwa zaglądają dostatecznie głęboko pod powierzchnię narzędzi i technik, by dojrzeć rzeczywiste podstawy sukcesu Toyoty? DROGA TOYOTY wyjaśnia swoiste podejście Toyoty do szczupłego zarządzania - 14 zasad ożywiających charakterystyczną dla tej firmy kulturę obsesji na punkcie jakości i wydajności. Czytelnik uzyska dzięki tej książce cenną wiedzę, którą można wykorzystać w odniesieniu do każdej firmy i każdego procesu gospodarczego - zarówno w dziedzinie usług, jak i wytwarzania. Dowie się w jaki sposób właściwa kombinacja dalekosiężnej ogólnej koncepcji, procesów, ludzi i rozwiązywania problemów może przekształcić jego firmę w szczupłą, uczącą się organizację - jak wkroczyć na "drogę Toyoty" Jestem przekonany, że wielu miłośników ciągłego doskonalenia ucieszy fakt ponownego pojawienia się na naszym rynku kultowej książki J.K. Likera Droga Toyoty. Od jej pierwszej edycji pojawiło się na rynku kilka kolejnych pozycji tego samego autora, opisujących praktyki zarządzania stosowane w firmie Toyota i jej zmagania w czasie kilku następujących po sobie kryzysów. Mimo że Toyota konsekwentnie przestrzegała zasad szczupłej produkcji, nie uchroniło to jej przed problemami ani nie pomogło ich rozwiązać. Dzisiaj, bogatsi o ponad 10 lat doświadczeń Toyoty i naszych własnych, będziemy mogli znowu sięgnąć do korzeni, patrząc na prawdy zawarte w książce z nowej perspektywy. I przekonamy się, że książka nadal utrzymuje swój status ponadczasowego kanonu dla menedżerów chcących wdrażać u siebie szczupłe rozwiązania na wzór Toyoty, akceptujących swoistą drogę i zasady omówione w książce, gotowych poddać się kulturze, której nie da się skopiować, choć wielu próbowało… Warto bowiem pamiętać, że kluczem do sukcesu jest oparcie się na swoich korzeniach i tożsamości, które wskażą tę właściwą drogę do zbudowania własnej kultury ciągłego doskonalenia. Mariusz Bryke Kaizen Institute Poland Logo Profesu
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj