Etyka w modzie czyli CSR w przemyśle odzieżowym
Autor:
Płonka Magdalena
Wydawca:
em pe studio design
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788393678907
EAN:
9788393678907
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
format:
17.0x22.5cm
język:
angielski, polski
liczba stron:
260
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
32% rabatu
40,37 zł
Cena detaliczna:
59,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,37 zł
Opis produktu
Pierwszy w Polsce kompletny przewodnik po kontrowersyjnym temacie etycznych postaw w modzie. Autorka wyczerpująco przedstawia konsekwencje codziennych wyborów zwykłych ludzi. Nie każdy jest bowiem świadomy, że ubrania, które kupuje, mają bezpośredni wpływ na przestrzeganie praw człowieka, sytuację zwierząt, a także globalne zmiany klimatyczne. Książka nie tylko pozwala tę świadomość uzyskać, ale także daje odpowiedź jak dokonywać odpowiedzialnych i najlepszych wyborów dla nas i otaczającego nas świata.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|