Excelu w marketingu – sprawnie zaplanuj i rozlicz kampanie
Autor:
Wojciech Próchnicki
Wydawca:
Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-269-5711-6
EAN:
9788326957116
oprawa:
Miękka
liczba stron:
107
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
34% rabatu
38,67 zł
Cena detaliczna:
59,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,62 zł
Opis produktu
Excel, a w szczególności tabele przestawne, świetnie nadaje się do analizowania danych i tworzenia raportów na potrzeby marketingu. Podczas lektury tej książki Czytelnik dowie się, jak wykorzystać narzędzia Excela do analiz marketingowych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|