Harvard Business Review. 10 artykułów, które musisz przeczytać wyd. 2024
Autor:
Opracowanie zbiorowe
Wydawca:
Rebis
wysyłka: 24h
ISBN:
9788383382166
EAN:
9788383382166
oprawa:
Twarda
podtytuł:
10 artykułów, które musisz przeczytać
format:
15.0x22.5cm
język:
polski
liczba stron:
256
rok wydania:
2024
(0) Sprawdź recenzje
41% rabatu
41,27 zł
Cena detaliczna:
69,99 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,20 zł
Opis produktuPomysły roku w dziedzinie zarządzania. Klasyczne koncepcje, ponadczasowe wskazówki, najlepsi teoretycy i praktycy biznesu - wszystko w jednym miejscu Przeanalizowaliśmy pomysły, spostrzeżenia, koncepcje i najlepsze praktyki biznesowe przedstawione w minionym roku w "Harvard Business Review", aby wybrać te najbardziej nowatorskie i wpływowe. Książka ta, zawierająca przemyślenia cenionych ekspertów, od Satyi Nadelli z Microsoftu po Lyndę Gratton z London Business School, oraz przykłady firm od Nestl do TikToka, dostarcza najważniejszą i najbardziej aktualną wiedzę w dziedzinie zarządzania prosto do twoich rąk. Zainspiruje cię, by: przedefiniować role menedżerów w twojej organizacji, włączyć cele ESG (środowisko, społeczną odpowiedzialność i ład korporacyjny) do głównego modelu biznesowego firmy, czerpać korzyści z różnic pokoleniowych i zachęcać pracowników w różnym wieku do uczenia się od siebie nawzajem, ustalić, jakie umiejętności miękkie są niezbędne wyższej kadrze kierowniczej, i je budować. mobilizować wszystkich do rozwijania umiejętności potrzebnych przy transformacji cyfrowej. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|