Okładka książki Harvard Business Review. 10 artykułów, które musisz przeczytać wyd. 2024

Harvard Business Review. 10 artykułów, które musisz przeczytać wyd. 2024

Wydawca: Rebis
wysyłka: 48h
ISBN: 978-83-8338-216-6
EAN: 9788383382166
oprawa: Twarda
podtytuł: 10 artykułów, które musisz przeczytać
format: 230x160x23mm
język: polski
liczba stron: 256
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje
41% rabatu
41,20 zł
Cena detaliczna: 
69,99 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,20

Opis produktu

Pomysły roku w dziedzinie zarządzania.

Klasyczne koncepcje, ponadczasowe wskazówki, najlepsi teoretycy i praktycy biznesu - wszystko w jednym miejscu

Przeanalizowaliśmy pomysły, spostrzeżenia, koncepcje i najlepsze praktyki biznesowe przedstawione w minionym roku w "Harvard Business Review", aby wybrać te najbardziej nowatorskie i wpływowe. Książka ta, zawierająca przemyślenia cenionych ekspertów, od Satyi Nadelli z Microsoftu po Lyndę Gratton z London Business School, oraz przykłady firm od Nestl do TikToka, dostarcza najważniejszą i najbardziej aktualną wiedzę w dziedzinie zarządzania prosto do twoich rąk.

Zainspiruje cię, by:

przedefiniować role menedżerów w twojej organizacji,

włączyć cele ESG (środowisko, społeczną odpowiedzialność i ład korporacyjny) do głównego modelu biznesowego firmy,

czerpać korzyści z różnic pokoleniowych i zachęcać pracowników w różnym wieku do uczenia się od siebie nawzajem,

ustalić, jakie umiejętności miękkie są niezbędne wyższej kadrze kierowniczej, i je budować.

mobilizować wszystkich do rozwijania umiejętności potrzebnych przy transformacji cyfrowej.

x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj