Okładka książki Historia Polski dla menedżerów

Historia Polski dla menedżerów

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788360336243
EAN: 9788360336243
oprawa: Miękka ze skrzydełkami
format: 14.0x18.0cm
język: polski
liczba stron: 176
rok wydania: 2008
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
27% rabatu
16,05 zł
Cena detaliczna: 
22,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,05

Opis produktu

Historia nie jest jedynie suchem zbiorem dat, spisem miejsc bitewnych, numerów Ludwików. Rodzime dzieje można - dla zabawy i nauki - opisać językiem rynku kapitałowego: społeczeństwo jest akcjonariatem, państwo Firmą; przyjmując chrześcijaństwo nabyliśmy know how (udostępnione później Litwie); rozdrobienie dzielnicowe było spliterem. Krzyżacy to venture capital, rozbiory - wrogie przejęcie, ale firma odrodziła się dzięki ofercie publicznej, chociaż brakło w niej underwritera. Przeciwników umarzano przez demerging albo zatrutą pigułką; aktywa tracono i odzyskiwano. Barbarze Radziwiłłównie zarzucano zbytnie upublicznienie i swobodny free float; Walezy nie wniósł wkładu do spółki z Anną Jagiellonką (Batory też stracił płynność); Żółkiewski zajął krótką pozycję na Kremlu; Sobiecki poszedł na Wiedeń jako Biały Rycerz; Kościuszko ogłosił w Połańcu prospekt emisyjny bez pokrycia.. Ważne, że dzisiaj kurs rośnie!
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj