Historia Polski dla menedżerów
Autor:
Nartowski Andrzej S.
Wydawca:
Rosner & Wspólnicy
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788360336243
EAN:
9788360336243
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
format:
14.0x18.0cm
język:
polski
liczba stron:
176
rok wydania:
2008
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
16,09 zł
Cena detaliczna:
22,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,05 zł
Opis produktu
Historia nie jest jedynie suchem zbiorem dat, spisem miejsc bitewnych, numerów Ludwików. Rodzime dzieje można - dla zabawy i nauki - opisać językiem rynku kapitałowego: społeczeństwo jest akcjonariatem, państwo Firmą; przyjmując chrześcijaństwo nabyliśmy know how (udostępnione później Litwie); rozdrobienie dzielnicowe było spliterem. Krzyżacy to venture capital, rozbiory - wrogie przejęcie, ale firma odrodziła się dzięki ofercie publicznej, chociaż brakło w niej underwritera. Przeciwników umarzano przez demerging albo zatrutą pigułką; aktywa tracono i odzyskiwano. Barbarze Radziwiłłównie zarzucano zbytnie upublicznienie i swobodny free float; Walezy nie wniósł wkładu do spółki z Anną Jagiellonką (Batory też stracił płynność); Żółkiewski zajął krótką pozycję na Kremlu; Sobiecki poszedł na Wiedeń jako Biały Rycerz; Kościuszko ogłosił w Połańcu prospekt emisyjny bez pokrycia.. Ważne, że dzisiaj kurs rośnie!
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|