Okładka książki Internet rzeczy

Internet rzeczy

Wydawca: PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788301185282
EAN: 9788301185282
oprawa: Miękka
podtytuł: Jak inteligentne telewizory, samochody, domy i miasta zmieniają świat
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 360
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
45% rabatu
43,45 zł
Cena detaliczna: 
79,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,45

Opis produktu

Szybciej niż nam się wydaje połączone zostaną inteligentne domy, sprzęty, samochody, biura, fabryki, miasta ... świat. Pierwsza na rynku książka w której autor nie tylko wyjaśnia, w jaki sposób internet rzeczy może wpływać na nasze życie i biznes, ale również podpowiada jak do tych zmian się przygotować. Internet rzeczy (Internet of Things, IoT) dotyczy wszystkich przedmiotów, które mogą pośrednio albo bezpośrednio gromadzić, przetwarzać lub wymieniać dane za pośrednictwem sieci komputerowej. Do tego typu przedmiotów zaliczają się nie tylko smartfony czy laptopy, ale także urządzenia gospodarstwa domowego, samochody. Autor w książce bierze pod lupę wszystkie aspekty rzeczywistości połączonej w sieć i poddaje analizie. Wyjaśnia czym jest IoT oraz odpowiada na wiele pytań: ü co jest realne, a co pozostanie w sferze hipotez i marzeń ü w jaki sposób połączone urządzenia mogą poprawić zarówno nasze życie prywatne, jak i prowadzony biznes ü czy można oszczędzić dzięki nim energię, żyć zdrowiej, płacić mniejsze podatki ü jaka jest przyszłość dronów tych wojskowych i tych cywilnych ü co się dzieje z danymi, które zsieciowane przedmioty gromadzą, kto ma do nich dostęp ü jakie są zagrożenia związane z IoT i jak się przed nimi uchronić Michael Miller Autor słynie na całym świecie z przekazywania wiedzy w bardzo praktyczny sposób, posiada umiejętność tłumaczenie złożonych zagadnień w sposób zrozumiały dla przeciętnego czytelnika. Jest prezesem The Molehill Group, firmy consultingowej. Jako konsultant, Miller specjalizuje się w udzielaniu rad dotyczących tworzenia biznesplanów firm internetowych i przedsiębiorstw związanych z technologią. Jest autorem 150 książek - tematyka komputerowa, technologie, w tym sprzęt komputerowy i oprogramowanie, Facebook i eBay; marketing firmy.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj