|   Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012
                            Autor:
                            
                                        Kożdoń-Dębecka Monika
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Aspra
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788375458886                            
                         
                            EAN:
                            
9788375458886                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            format:
                            
16.0x24.0cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            Seria:
                            
                                            MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU
                            
                         
                            liczba stron:
                            
278                            
                         
                            rok wydania:
                            
2018                            
                         (0) Sprawdź recenzje 30% rabatu31,42 zł Cena detaliczna:  45,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,42 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Temat podjęty przez autorkę ma nie tylko wymiar teoretyczny, ale także praktyczny, przydatny dla poszerzenia wiedzy specjalistów z zakresu teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów perswazyjnych możliwych do zastosowania z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja Web 2.0 i wpływających na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli dokonania zasadniczych rozstrzygnięć odnośnie do tego, komu zaufają i kogo wybiorą na najwyższy urząd w państwie, a następnie będą legitymizować dokonany wybór.  x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |