Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012
Autor:
Kożdoń-Dębecka Monika
Wydawca:
Aspra
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375458886
EAN:
9788375458886
oprawa:
Miękka
format:
16.0x24.0cm
język:
polski
Seria:
MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU
liczba stron:
278
rok wydania:
2018
(0) Sprawdź recenzje
30% rabatu
31,36 zł
Cena detaliczna:
45,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,36 zł
Opis produktu
Temat podjęty przez autorkę ma nie tylko wymiar teoretyczny, ale także praktyczny, przydatny dla poszerzenia wiedzy specjalistów z zakresu teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów perswazyjnych możliwych do zastosowania z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja Web 2.0 i wpływających na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli dokonania zasadniczych rozstrzygnięć odnośnie do tego, komu zaufają i kogo wybiorą na najwyższy urząd w państwie, a następnie będą legitymizować dokonany wybór.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|