zapowiedź
Okładka książki Jak nie bać się przyszłości

Jak nie bać się przyszłości

Wydawca: MT Biznes
wysyłka: po 08.08.2025
ISBN: 978-83-8231-611-7
EAN: 9788382316117
oprawa: Miękka ze skrzydełkami
podtytuł: Kluczowe kompetencje jutra, które warto rozwijać już dziś
format: 215x141mm
język: polski
liczba stron: 280
rok wydania: 2025
(0) Sprawdź recenzje
23% rabatu
46,01 zł
Cena detaliczna: 
59,90 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,01
To książka, która wyrywa cię ze strefy komfortu i pokazuje, jak kształtować swoją przyszłość. Autor, dr Frederik G. Pferdt, były Chief Innovation Evangelist w Google, doskonale rozumie, jak ważne jest podejmowanie świadomych decyzji. Przez wiele lat pomagał ludziom dostosować się do zmieniającego się świata, a teraz dzieli się zdobytym doświadczeniem. Pferdt koncentruje się na rozwoju kompetencji, które pozwalają nie tylko przygotować się na przyszłość, ale także aktywnie ją kształtować. Jego książka dzięki praktycznym ćwiczeniom i przykładom uczy, jak podejmować mądre decyzje i wykorzystywać zmiany na swoją korzyść – zarówno w życiu codziennym, jak i w pracy. To skarbnica perełek, z których każda może zmienić nasze myślenie. Frederik Pferdt dzieli się zdobytą przez lata mądrością opartą na własnych doświadczeniach. W ten sposób pomaga nam budować wyjątkową wizję przyszłości. -Amy C. Edmondson, profesor przywództwa i zarządzania w Harvard Business School, autorka książki Dobre porażki Przyszłość ma wiele twarzy. Nie jest własnością Google’a, sztucznej inteligencji ani nikogo innego. Należy wyłącznie do osób gotowych ją kształtować i sprawić, by stała się rzeczywistością. Inspirująca, praktyczna i aktualna książka, którą warto się dzielić. -Seth Godin, autor książki To jest marketing! Frederik G. Pferdt- jako pierwszy główny specjalista ds. innowacji w Google’u stworzył kulturę kreatywności, która cieszy się uznaniem na całym świecie. Założył Google Innovation Lab, gdzie przeszkolił dziesiątki tysięcy pracowników Google’a w zakresie projektowania i prototypowania przełomowych pomysłów, a także przez ponad dekadę prowadził pionierskie zajęcia z zakresu innowacji i kreatywności na Uniwersytecie Stanforda. Współpracował z dziesiątkami międzynarodowych agencji rządowych, organizacji i firm, od Organizacji Narodów Zjednoczonych przez NASA po NBA. Jego działalność została doceniona między innymi przez „Fast Company”, „Harvard Business Manager”, „Der Spiegel” i BBC News. Urodzony w Niemczech, mieszka z rodziną w Santa Cruz w Kalifornii.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj