zapowiedź
![]() Jak nie bać się przyszłości
Autor:
Pferdt Frederik G.
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: po 08.08.2025
ISBN:
978-83-8231-611-7
EAN:
9788382316117
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
podtytuł:
Kluczowe kompetencje jutra, które warto rozwijać już dziś
format:
215x141mm
język:
polski
liczba stron:
280
rok wydania:
2025
(0) Sprawdź recenzje
23% rabatu
46,01 zł
Cena detaliczna:
59,90 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,01 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
To książka, która wyrywa cię ze strefy komfortu i pokazuje, jak kształtować swoją przyszłość. Autor, dr Frederik G. Pferdt, były Chief Innovation Evangelist w Google, doskonale rozumie, jak ważne jest podejmowanie świadomych decyzji. Przez wiele lat pomagał ludziom dostosować się do zmieniającego się świata, a teraz dzieli się zdobytym doświadczeniem. Pferdt koncentruje się na rozwoju kompetencji, które pozwalają nie tylko przygotować się na przyszłość, ale także aktywnie ją kształtować. Jego książka dzięki praktycznym ćwiczeniom i przykładom uczy, jak podejmować mądre decyzje i wykorzystywać zmiany na swoją korzyść – zarówno w życiu codziennym, jak i w pracy. To skarbnica perełek, z których każda może zmienić nasze myślenie. Frederik Pferdt dzieli się zdobytą przez lata mądrością opartą na własnych doświadczeniach. W ten sposób pomaga nam budować wyjątkową wizję przyszłości. -Amy C. Edmondson, profesor przywództwa i zarządzania w Harvard Business School, autorka książki Dobre porażki Przyszłość ma wiele twarzy. Nie jest własnością Google’a, sztucznej inteligencji ani nikogo innego. Należy wyłącznie do osób gotowych ją kształtować i sprawić, by stała się rzeczywistością. Inspirująca, praktyczna i aktualna książka, którą warto się dzielić. -Seth Godin, autor książki To jest marketing! Frederik G. Pferdt- jako pierwszy główny specjalista ds. innowacji w Google’u stworzył kulturę kreatywności, która cieszy się uznaniem na całym świecie. Założył Google Innovation Lab, gdzie przeszkolił dziesiątki tysięcy pracowników Google’a w zakresie projektowania i prototypowania przełomowych pomysłów, a także przez ponad dekadę prowadził pionierskie zajęcia z zakresu innowacji i kreatywności na Uniwersytecie Stanforda. Współpracował z dziesiątkami międzynarodowych agencji rządowych, organizacji i firm, od Organizacji Narodów Zjednoczonych przez NASA po NBA. Jego działalność została doceniona między innymi przez „Fast Company”, „Harvard Business Manager”, „Der Spiegel” i BBC News. Urodzony w Niemczech, mieszka z rodziną w Santa Cruz w Kalifornii.
x
![]() ![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|