Okładka książki Kultura Toyoty. Serce i dusza filozofii Toyoty

Kultura Toyoty. Serce i dusza filozofii Toyoty

Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788361732488
EAN: 9788361732488
oprawa: Twarda z obwolutą
podtytuł: Serce i dusza filozofii Toyoty
format: 16.5x24.0cm
język: polski
liczba stron: 696
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
39% rabatu
45,65 zł
Cena detaliczna: 
74,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,65

Opis produktu

W międzynarodowym bestsellerze, Droga Toyoty tłumaczono sukces tej firmy rewolucyjnym modelem 4P, którego elementami składowymi jest filozofia, ludzie, proces irozwiązywanie problemów. Teraz, wksiążce Kultura Toyoty, autorytety wzakresie Toyoty, Jeffrey Liker iMichael Hoseus ujawniają, wjaki sposób Toyota wybiera, rozwija imotywuje swoich ludzi, aby zaangażowali się wproces wytwarzania produktów onajwyższej jakości. Z tej książki możesz dowiedzieć się, jak zrobić to wswojej firmie. Kultura Toyoty poświęcona jest systemom ludzkim, które Toyota wprowadziła po to, by wzmocnić zasady zaufania, obopólnego dobrobytu iperfekcji wswoich zakładach, salonach dilerskich ibiurach na całym świecie. Autorzy zaczynają od przyjrzenia się procesowi ewolucji kultury Toyoty izastanawiają się, dlaczego to właśnie ludzie są sercem iduszą Drogi Toyoty. Firma stosuje czteroetapowy proces rozwijania izatrzymywania doskonale przygotowanych pracowników. Oto te etapy: przyciąganie, rozwijanie, angażowanie iinspirowanie.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj