Louis Vuitton and Japan
Autor:
Florence Muller
Aurelie Samuel
Wydawca:
rizzoli
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9780847875597
EAN:
9780847875597
oprawa:
Twarda
liczba stron:
208
rok wydania:
2025
(0) Sprawdź recenzje
35% rabatu
231,78 zł
Cena detaliczna:
355,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 355,00 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwaPublished on the occasion of a major exhibition at Nakanoshima Museum of Art in Osaka, Japan, this volume explores the deep and transformative relationship between Louis Vuitton and Japan, which has produced myriad innovative collaborations that have defined the brand and revolutionized contemporary fashion. This fresh perspective on the global impact of the luxury powerhouse follows Louis Vuitton s journey from pioneering trunk innovations to its outsize influence on global street style, especially in Japan. In the volume, the Maison s history comes to life, from the evolution of its Monogram logo (which took inspiration, in part, from Japanese design) to the ingenious flat stackable trunk and patented lock innovations, alongside the brand s bold expansion into Japan. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|