Kwalifikacja PGF.07. Podstawy reklamy cz.2
Autor:
Małgorzata Pańczyk
Wydawca:
eMPi2
wysyłka: 48h
ISBN:
9788365149831
EAN:
9788365149831
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
235x165 mm
liczba stron:
317
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
7% rabatu
45,61 zł
Cena detaliczna:
49,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,03 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Podręcznik obejmuje 7 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z oprogramowaniem komputerowym w reklamie, językiem w reklamie, podstawami kompozycji obrazu, liternictwem, materiałami i technikami stosowanym w reklamie, tworzeniem wybranych produktów reklamowych oraz kalkulacją cen produktów reklamowych. Na końcu książki znajduje się bibliografia.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|