Okładka książki Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych

Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych

Wydawca: eMPi2
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788365149008
EAN: 9788365149008
oprawa: Miękka
podtytuł: Technikum
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 310
rok wydania: 2015
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
17% rabatu
25,81 zł
Cena detaliczna: 
31,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,75

Opis produktu

Podręcznik podzielony jest na trzy części: CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE CZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH CZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowany jest do kształcenia w nowej formule i zgodna z kwalifikacją A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Przedstawia proces sprzedaży produktów reklamowych od poszukiwania potencjalnych reklamodawców, poprzez negocjacje i dokumentację związaną ze sprzedażą, aż do tworzenia produktów reklamowych i ich odbioru przez klienta. Liczne przykłady i ćwiczenia pozwalają zrozumieć zasady tworzenia produktów reklamowych zgodnych z oczekiwaniami klienta.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj