Marketing w działalności agencji reklamowej eMPi2
Autor:
Małgorzata Pańczyk
Wydawca:
eMPi2
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788365149039
EAN:
9788365149039
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Materiały edukacyjne do kwalifikacji A.26.
format:
16,5x23,5 cm
język:
polski
liczba stron:
223
rok wydania:
2019
(0) Sprawdź recenzje
17% rabatu
22,47 zł
Cena detaliczna:
27,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,42 zł
Opis produktu
W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingowej, badań marketingowych i planowania marketingowego. Na końcu książki zamieszczono 22 niezmienne prawa marketingu.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|