Marek Bugdol

Okładka książki Bajki Dalekiego Wschodu dla menedżerów BR
Zdaniem Henry’ego Mintzberga programy MBA niewłaściwie edukują ludzi, kładąc nadmierny nacisk na umiejętności analityczne. Uczą zarządzania pozornie, bo zarządzania nauczyć się nie da – tym samym utwierdzają absolwentów w fałszywym przekona
33% rabatu
34,38
51,45 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Bajki Dalekiego Wschodu dla menedżerów. Jak zrozumieć świat współczesnego zarządzania
Zdaniem Henry’ego Mintzberga programy MBA niewłaściwie edukują ludzi, kładąc nadmierny nacisk na umiejętności analityczne. Uczą zarządzania pozornie, bo zarządzania nauczyć się nie da – tym samym utwierdzają absolwentów w fałszywym przekona
29% rabatu
36,58
51,45 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki System zarządzania jakością według normy ISO 9001:2015
Jakość jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na wybory konsumenckie. Nawet tam, gdzie dominuje cena, klienci porównują ją do jakości. Ta ostatnia kojarzy się bowiem z atrakcyjnością i prestiżem. Owa zależność wykorzystywana j
40% rabatu
24,12
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Znaczenie sprawiedliwości w zarządzaniu ludźmi
Celem pracy jest wskazanie na rolę i znaczenie sprawiedliwości w zarządzaniu organizacjami, a szczególnie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Pierwsza część publikacji dotyczy roli i znaczenia sprawiedliwości w wybranych procesach zar
24% rabatu
35,02
46,00 zł
niedostępny
Okładka książki Współczesne systemy zarządzania
Trzy dogmaty zarządzania. Każda firma, instytucja i organizacja ma własną kulturę pracy, która stanowi wypadkową rynkowych doświadczeń, specyfiki branży, a nawet charakteru założycieli, właścicieli oraz kadry menedżerskiej. Jeśli chodzi o
31% rabatu
30,83
44,90 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie pracownikami klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych
W książce omówiono problemy związane z zarządzaniem ludźmi w firmach, w których dominującymi koncepcjami zarządzania są TQM (zarządzanie przez jakość) oraz lean manufacturing. Praca jest przewodnikiem, jakim mogą posługiwać się pracownicy o
19% rabatu
38,71
48,00 zł
niedostępny
Okładka książki Wymiary i problemy zarządzania organizacją opartą na zaufaniu
Zaufanie w organizacji to ważny czynnik ułatwiający kooperacje oraz koordynacje społecznych interakcji. Zmniejsza potrzebę monitorowania zachowań pracowniczych i jest jednym z najistotniejszych czynników wpływających na satysfakcje z pracy.
21% rabatu
33,29
41,90 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej
Książka adresowana jest do tych wszystkich czytelników, którzy interesują się funkcjono­waniem administracji publicznej. Może być wykorzystywana nie tylko przez pracowników urzędów publicznych (szczególnie samorządowych), ale również przez
23% rabatu
46,19
60,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj