Okładka książki Marketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization

Marketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization

Wydawca: PWN
wysyłka: 48h
ISBN: 978-83-01-22222-2
EAN: 9788301222222
oprawa: Miękka
podtytuł: Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization
format: 16.5x23.5cm
język: polski
Seria: MARKETING
liczba stron: 192
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
22% rabatu
53,79 zł
Cena detaliczna: 
69,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,79

Opis produktu

During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each and every customer. This cannot be done without proper knowledge and technology. This book was written to comprehensively describe this new world for marketers, entrepreneurs and managers, so that they can deliver value and build their competitive position with better results. It sets the context for today’s marketers and then, step by step, exemplifies practically how new technologies may be used to readapt familiar marketing tools.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj