Komunikacja marketingowa
Autor:
Taranko Teresa
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326481932
EAN:
9788326481932
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Istota, uwarunkowania, efekty
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
Seria:
MARKETING
liczba stron:
270
rok wydania:
2015
(0) Sprawdź recenzje
17% rabatu
57,50 zł
Cena detaliczna:
69,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,43 zł
Opis produktu
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfikowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów.
Szczegółowo przedstawia m.in.:
- istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje,
- zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu,
- specyfikę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku,
- uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej,
- czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej,
- modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej,
- rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny).
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|