![]() Media i poznanie
Autor:
Trybulec Marcin
Wydawca:
Universitas
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-242-2752-5
EAN:
9788324227525
oprawa:
miękka ze skrzydełkami
podtytuł:
Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto
format:
205x140x10mm
język:
polski
liczba stron:
212
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
34% rabatu
22,91 zł
Cena detaliczna:
34,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,91 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Książka podejmuje niezwykle ważne problemy współczesności, epoki w której większość naszych reakcji jest upośredniona symbolami pochodzącymi z mediów masowej komunikacji, a życie społeczne, łącznie z wojnami i rewolucjami, przenosi się do Internetu. Podjęte w recenzowanej tu pracy analizy mają kluczowe znaczenie dla stworzenia teorii masowej komunikacji przez to, że pokazują trafnie i oryginalnie epistemologiczny i psychologiczny jej kontekst.
z recenzji prof. dra hab. Jerzego Bobryka (PAN)
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|