Marketing polityczny a public relations
Wydawca:
Aspra
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375455472
EAN:
9788375455472
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Różnice, podobieństwa, kontrowersje
format:
16.0x24.0cm
język:
polski
Seria:
MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU
liczba stron:
180
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
30% rabatu
24,39 zł
Cena detaliczna:
35,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,32 zł
Opis produktu
Tom 25. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
"Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu autorów jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które odniosły się tak ciekawie do teoretycznej i praktycznej analizy wielu przykładów działań polityków, które bywają często kojarzone zarówno z marketingiem, jak i działalnością public relations".
prof. dr hab. Jerzy Olędzki
"Publikacja realizuje swój sens i spełnia swoje zadanie. Jej lektura powinna politologom i specom od marketingu politycznego dać do myślenia i skłonić ich do refleksji".
prof. dr hab. Maciej Mrozowski
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|