Nowe media
Wydawca:
Aspra
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375454758
EAN:
9788375454758
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Wyzwania i ograniczenia
format:
16.0x23.5cm
język:
polski
Seria:
MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU
liczba stron:
246
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
31,45 zł
Cena detaliczna:
39,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,38 zł
Opis produktu
Tom 21. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
"Pierwsza fala fascynacji Internetem i nowymi mediami sieciowymi już opadła. Weszliśmy w etap ich intensywnego stosowania w różnych dziedzinach praktyki społecznej. Zebrane w książce studia przypadków pokazują, jak multimedialna komunikacja sieciowa zmienia marketing, public relations, działanie telewizji komercyjnej, spontaniczne akcje protestacyjne, kampanie wyborcze, a także komunikację giełdową. Oprócz tego Autorzy poszukują odpowiedzi na pytanie: czy stare teorie, paradygmaty i metody badawcze sprostają wyzwaniom nowych form komunikacji multimedialnej, czy trzeba szukać nowych podejść teoretycznych? Unikając popadania w skrajności ("nic nowego", "tego jeszcze nie było"), szukają rozwiązań kompromisowych. Ich studia dowodzą, że połączenie uznanych perspektyw teoretycznych z nowymi narzędziami badawczymi, bo tym też są "nowe media", daje wartościowe rezultaty. Lektura książki to potwierdza."
prof. dr hab. Maciej Mrozowski
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|