Okładka książki Metodyka wprowadzania oprogramowania na rynek

Metodyka wprowadzania oprogramowania na rynek

Wydawca: WNT
wysyłka: niedostępny
ISBN: 8320426316
EAN: 9788320426311
oprawa: Twarda
format: 19.0x23.8
język: polski
liczba stron: 248
rok wydania: 2002
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
14% rabatu
53,96 zł
Cena detaliczna: 
63,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,96

Opis produktu

Oto książka, z której Czytelnik dowie się, jak poprawić jakość oprogramowania, jak zmniejszyć koszty jego wytwarzania i jak szybko dotrzeć z nim do klienta. Autor wyjaśnia, na czym polega istota procesu tworzenia produktu programowego. Przedstawia metodykę wprowadzania produktu na rynek, obejmującą kontrolę kodu źródłowego, kompilację, wyszukiwanie błędów, integrację kodu, klasyfikację i numerację wersji, dystrybucję oprogramowania, usługi wspomagające proces wprowadzania produktu na rynek i zarządzanie procesem przygotowania oprogramowania do rozpowszechniania.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj