Microsoft Excel 2019 Analiza i modelowanie danych biznesowych
Autor:
Winston Wayne L.
Wydawca:
Promise
wysyłka: 48h
ISBN:
9788375413793
EAN:
9788375413793
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
17.0x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
956
rok wydania:
2023
(0) Sprawdź recenzje
41% rabatu
70,56 zł
Cena detaliczna:
119,70 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,74 zł
Opis produktu
Opanuj techniki modelowania biznesowego i analiz wykorzystujące Microsoft Excel 2019 i przekształć swoje dane w użyteczne wnioski. Wayne Winston, zdobywca wielu nagród akademickich, dzieli się swoim ogromnym doświadczeniem na stronach praktycznego podręcznika. Nowe wydanie obejmuje zagadnienia od PowerQuery po nowe typy danych geograficznych i giełdowych. Osiągnij biegłość, rozwiązując ponad 800 problemów opartych na prawdziwych wyzwaniach, przed którymi stają analitycy.
Rozwiązuj prawdziwe problemy biznesowe w programi e Excel
• Szybkie przejście od podstaw do zaawansowanych analiz
• Wykorzystanie Power Query do pobierania i przekształcania danych z wielu rozmaitych źródeł
• Nowe typy danych i sześć nowych funkcji
• Ilustrowanie spostrzeżeń w danych geograficznych i czasowych przy użyciu Map 3D
• Podsumowywanie danych przy użyciu tabel przestawnych i statystyk opisowych
• Używanie linii trendu, regresii wielokrotnej i wygładzania wykładniczego
• Kluczowe funkcje finansowe, statystyczne i czasowe
• Przetwarzanie złożonych optymalizcji przy użyciu Excel Solver
• Wykonywanie symulacji Monte Carlo dla cen giełdowych i modeli licytacyjnych
• Wykorzystanie modelu danych i Power Pivot do skutecznego budowania i wykorzystywania relacyjnych źródeł danych
• Automatyzacja powtarzalnych zadań przy użyciu makr
O autorze
Wayne L. Winston jest emerytowanym profesorem Decision and Information Sciences w Bauer College of Business Uniwersytetu Houston, gdzie zdobył ponad 40 nagród za efektywne nauczanie. Wykładał najbardziej efektywne techniki wykorzystania programu Excel do rozwiązywania problemów i podejmowania lepszych decyzji. Jest współtwórcą systemu śledzenia i oceniania graczy drużyny Dallas Mavericks, a także autorem wielu książek, w tym Practical Management Science, Mathletics, oraz Marketing Analytics. Dwukrotny zwycięzca konkursu Jeopardy!
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|