Okładka książki Microsoft Excel 2019 Analiza i modelowanie...

Microsoft Excel 2019 Analiza i modelowanie...

Wydawca: APN PROMISE
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788375413793
EAN: 9788375413793
oprawa: oprawa: broszurowa
rok wydania: 2019
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
39% rabatu
72,60 zł
Cena detaliczna: 
119,70 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,60

Opis produktu

Opanuj techniki modelowania biznesowego i analiz wykorzystujące Microsoft Excel 2019 i przekształć swoje dane w użyteczne wnioski. Wayne Winston, zdobywca wielu nagród akademickich, dzieli się swoim ogromnym doświadczeniem na stronach praktycznego podręcznika. Nowe wydanie obejmuje zagadnienia od PowerQuery po nowe typy danych geograficznych i giełdowych. Osiągnij biegłość, rozwiązując ponad 800 problemów opartych na prawdziwych wyzwaniach, przed którymi stają analitycy.
Rozwiązuj prawdziwe problemy biznesowe w programi e Excel
Szybkie przejście od podstaw do zaawansowanych analiz
Wykorzystanie Power Query do pobierania i przekształcania danych z wielu rozmaitych źródeł
Nowe typy danych i sześć nowych funkcji
Ilustrowanie spostrzeżeń w danych geograficznych i czasowych przy użyciu Map 3D
Podsumowywanie danych przy użyciu tabel przestawnych i statystyk opisowych
Używanie linii trendu, regresii wielokrotnej i wygładzania wykładniczego
Kluczowe funkcje finansowe, statystyczne i czasowe
Przetwarzanie złożonych optymalizcji przy użyciu Excel Solver
Wykonywanie symulacji Monte Carlo dla cen giełdowych i modeli licytacyjnych
Wykorzystanie modelu danych i Power Pivot do skutecznego budowania i wykorzystywania relacyjnych źródeł danych
Automatyzacja powtarzalnych zadań przy użyciu makr
O autorze
Wayne L. Winston jest emerytowanym profesorem Decision and Information Sciences w Bauer College of Business Uniwersytetu Houston, gdzie zdobył ponad 40 nagród za efektywne nauczanie. Wykładał najbardziej efektywne techniki wykorzystania programu Excel do rozwiązywania problemów i podejmowania lepszych decyzji. Jest współtwórcą systemu śledzenia i oceniania graczy drużyny Dallas Mavericks, a także autorem wielu książek, w tym Practical Management Science, Mathletics, oraz Marketing Analytics. Dwukrotny zwycięzca konkursu Jeopardy!
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj