Nadana-Sokołowska KatarzynaGeorge Sand polskie spojrzenia
Autor:
Nadana-Sokołowska Katarzyna
Wydawca:
Instytut Badań Literackich PAN
wysyłka: 48h
Książka Nadany-Sokołowskiej przynosi satysfakcjonujące poznawczo, eklektyczne ujęcie przekrojowe, z nakładających się kilku perspektyw: obejmujących dzieło pisarskie, ukazywane w perspektywie reinterpretacyjnej współczesnej sandologii, teks
19% rabatu
47,58 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
A tego to akurat Ci nie powiedzą ani w szkole, ani na religii, ani w firmie czy nawet w domu. W mediach? Jeśli wierzysz w cuda, to Czekaj. Albo sięgnij po Język Zręcznie Niejasny (JZN). Każdy w życiu ma swoje 5 minut. Być może teraz, to jes
29% rabatu
28,46 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Każdy człowiek posiada swoje przekonania.
Każdy człowiek posiada stereotypy.
Każdy człowiek posiada nawyki.
Przekonania i stereotypy mogą być źródłem nawyków. Nawyki mogą sprzyjać powstawaniu przekonań i stereotypów. Komunikacja międzylud
24% rabatu
31,77 zł
42,00 zł
niedostępny
Metafizyka i sztuka w twórczości Virginii Woolf
Autor:
Nadana-Sokołowska Katarzyna
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
Niniejsza monografia zawiera analizę najbardziej znaczących dla twórczości Woolf tekstów dokonaną w kontekście filozofii dionizyjskiej Nietzschego. Publikacja omawia antymetafizyczny charakter dyskursu tej autorki poprzez zastosowanie kateg
25% rabatu
26,93 zł
35,70 zł
niedostępny
Problem religii w polskich dziennikach intymnych
Autor:
Nadana-Sokołowska Katarzyna
Wydawca:
Instytut Badań Literackich PAN
wysyłka: niedostępny
Książka jest poświęcona interpretacji pism intymnych S. Brzozowskiego, K.L. Konińskiego i H. Elzenberga oraz zawartej w nich myśli religijnej autorów w szerokim kontekście intymistyki polskiej oraz francuskiej refleksji o dzienniku jako gat
19% rabatu
20,16 zł
25,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|