Nowe media i wyzwania współczesności
Autor:
Marek Sokołowski (red.)
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788377808146
EAN:
9788377808146
oprawa:
Miękka
format:
16.0x22.5cm
język:
polski
liczba stron:
370
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
24% rabatu
33,89 zł
Cena detaliczna:
44,80 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,80 zł
Opis produktu
Jak opisać nowe media? Jakie pociągają za sobą skutki? Jak zmieniła się nasza kultura duchowa i materialna? Jakie przemiany zaszły w nas samych, naszym sposobie postrzegania otaczających nas ludzi, rzeczywistości społecznej? Jak komunikacja sieciowa wpływa na kształt dyskursu publicznego i redystrybucję władzy? Jaki jest ogólny kierunek przemian w zakresie masowej komunikacji? Czym różni się życie w ,,cyfrowym świecie"" od ,,życia analogowego""? Czy Internet to tylko narzędzie czy hipernarzędzie? Czy będziemy mieli ,,smartpieniądze"" i ,,smartpartnerów"" w ,,Smart Life""? (Ile ,,smartprzedmiotów"" jesteśmy w stanie wymyślić i wchłonąć?!) Co będzie po Facebooku? Jak długo jeszcze będziemy ,,ćwierkać"" na Twitterze? Jak chronić swoją prywatność w dobie multifunkcyjnych telefonów komórkowych? I na koniec pytanie zasadniczo kontrowersyjne: czy Internet może zostać poddany jakiejkolwiek kontroli? Wielkość zagadnień, które porusza książka Nowe media i wyzwania współczesności, stanowi jej niewątpliwy atut, proponując wieloaspektowy ogląd problematyki mieszczącej się w szeroko zdefiniowanym temacie nowych mediów.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|