Okładka książki Nowe media i wyzwania współczesności

Nowe media i wyzwania współczesności

Wydawca: Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788377808146
EAN: 9788377808146
oprawa: Miękka
format: 16.0x22.5cm
język: polski
liczba stron: 370
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
24% rabatu
33,89 zł
Cena detaliczna: 
44,80 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,80

Opis produktu

Jak opisać nowe media? Jakie pociągają za sobą skutki? Jak zmieniła się nasza kultura duchowa i materialna? Jakie przemiany zaszły w nas samych, naszym sposobie postrzegania otaczających nas ludzi, rzeczywistości społecznej? Jak komunikacja sieciowa wpływa na kształt dyskursu publicznego i redystrybucję władzy? Jaki jest ogólny kierunek przemian w zakresie masowej komunikacji? Czym różni się życie w ,,cyfrowym świecie"" od ,,życia analogowego""? Czy Internet to tylko narzędzie czy hipernarzędzie? Czy będziemy mieli ,,smartpieniądze"" i ,,smartpartnerów"" w ,,Smart Life""? (Ile ,,smartprzedmiotów"" jesteśmy w stanie wymyślić i wchłonąć?!) Co będzie po Facebooku? Jak długo jeszcze będziemy ,,ćwierkać"" na Twitterze? Jak chronić swoją prywatność w dobie multifunkcyjnych telefonów komórkowych? I na koniec pytanie zasadniczo kontrowersyjne: czy Internet może zostać poddany jakiejkolwiek kontroli? Wielkość zagadnień, które porusza książka Nowe media i wyzwania współczesności, stanowi jej niewątpliwy atut, proponując wieloaspektowy ogląd problematyki mieszczącej się w szeroko zdefiniowanym temacie nowych mediów.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj