OBLICZA MEDIÓW
Książka porządkuje rozważania na temat systemów medialnych państw Unii Europejskiej, dodatkowo zawierając wiele artykułów/rozdziałów, które są oryginlanymi opracowaniami naukowymi.
Czytelnicy mają możliwość zapoznania się z opisem kluczowyc
25% rabatu
34,86 zł
46,20 zł
niedostępny
W prezentowanej publikacji opisane są systemy medialne państw przyjętych w ostatnich latach do Unii Europejskiej(w ramach piątego i szóstego jej rozszerzenia) – Bułgarii, Chorwacji, Cypru, Czech, Estonii, Litwy, Łotwy, Malty,Polski,Rumunii,
25% rabatu
34,86 zł
46,20 zł
niedostępny
Autorzy artykułów niniejszego tomu pokazują dwie strony działalności mediów – analizując ich aktywność, tak w płaszczyźnie teoretycznej, jak i praktycznej. Czytelnik znajdzie tu więc teksty omawiające prawne aspekty działalności mediów, ze
15% rabatu
33,50 zł
39,20 zł
niedostępny
Podejmowane w książce problemy, odnoszące się do rozmaitych aspektów wolności wypowiedzi, mają nie tylko teoretyczne, ale i praktyczne znaczenie. Na książkę składają się artykuły opracowane przez pracowników naukowych na co dzień zajmującyc
15% rabatu
41,87 zł
49,00 zł
niedostępny
Redaktorce udało się bowiem znaleźć wspólną płaszczyznę intelektualną i myślową łączącą całość tej pracy. Jest nią nie tylko socjologiczne rozumienie internetu, ale także - co widoczne jest w wielu tekstach - głębokie filozoficzne i antropo
25% rabatu
26,41 zł
35,00 zł
niedostępny
Demokratyczne przemiany polskich mediów w latach 1989-2009
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Artykuły i szkice zebrane w tym tomie mają wspólny przedmiot. Są nimi polskie media, ale także ich odbiorcy, obserwowani w ciągu pierwszych dwudziestu lat transformacji. Wszystkie teksty łączy również uwaga zwrócona na polityczny aspekt prz
15% rabatu
28,71 zł
33,60 zł
niedostępny
Autorzy artykułów niniejszego tomu pokazują dwie strony działalności mediów – analizując ich aktywność, tak w płaszczyźnie teoretycznej, jak i praktycznej. Czytelnik znajdzie tu więc teksty omawiające prawne aspekty działalności mediów, ze
15% rabatu
33,50 zł
39,20 zł
niedostępny
Demokracja medialna Teoretyczna analiza problemu
Autor:
Michalczyk Stanisław
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Demokrację medialną należy postrzegać w kategoriach szans i zagrożeń. Forma ta rodzi bowiem nowe możliwości partycypacji, socjalizacji politycznej, nowe formy dyskursu publicznego, jednak może także prowadzić do wynaturzeń demokracji, co wy
25% rabatu
28,52 zł
37,80 zł
niedostępny
Wpływ nowoczesnej technologii na procesy demokratyczne
Nowe media a apolityka. Nowe formy komunikowania w obszarze polityki
Mediatyzacja polityki, czyli obywatel widz kontra polityk-aktor sceny politycznej
W poszukiwaniu hard newsów. Techni
25% rabatu
28,52 zł
37,80 zł
niedostępny
Sztuki wizualne powoli stają się istotnym obszarem badań nauk społecznych. Spowodowane jest to tym, że obrazy stały się dominującym składnikiem kultury popularnej, a także ważnym narzędziem oddziaływania społecznego i kulturowego. Zagadnien
25% rabatu
31,69 zł
42,00 zł
niedostępny
Znani z mediów o mediach i nie tylko
Autor:
Balicki Jakub
Sobocińska Marta
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Z prawdziwą przyjemnością pragniemy oddać w Państwa ręce zbiór wywiadów przeprowadzonych w latach 2008–2011, które publikowane były na stronie serwisu iwiesz24 (www.iwiesz24.pl) z osobami publicznymi, które na co dzień tworzą oblicza mediów
15% rabatu
35,89 zł
42,00 zł
niedostępny
Autorka odsłania ten aspekt medializacji polityki, jakim jest swoista „spółka” mediów i polityków w instrumentalnym posługiwaniu się problematyką przestępczości zorganizowanej (jako pretekstem i narzędziem rozgrywek prowadzonych niekonieczn
15% rabatu
29,91 zł
35,00 zł
niedostępny
Badanie nowoczesnych form masowej komunikacji oraz wykorzystywanie jej w praktyce wynika z coraz większego zainteresowania miedioznawców, politologów, socjologów, prawników oraz przedstawicieli innych dyscyplin naukowych.
W konsekwencji, ce
15% rabatu
28,71 zł
33,60 zł
niedostępny
Zamiarem redaktorów tomu było przygotowanie ciekawego zbioru opracowań, który wnikliwie analizowałby przemiany zachodzące na polskim rynku medialnym po 1989 roku. Rozważania te prowadzone zaś są tak z płaszczyzny prawnej, jak i etycznej.
Fr
15% rabatu
29,91 zł
35,00 zł
niedostępny
Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej
Autor:
Grabowska Magdalena
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Niniejsza publikacja stanowi próbę dostrzeżenia oraz omówienia zjawiska metafory oraz amalgamatu pojęciowego w reklamie współczesnej. Autorka stawia sobie za cel ukazanie sensotwórczej roli narzędzi pojęciowych typu metaforyzacja oraz amalg
25% rabatu
25,35 zł
33,60 zł
niedostępny
Nowe media w systemie komunikowania Polityka
Autor:
Marek Jeziński (red.)
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Książka Nowe media w systemie komunikowania: polityka to zbiór studiów mających na cclu uchwycenie wciąż jeszcze nierozpoznanej do końca z naukowego punktu widzenia specyfiki fenomenu nowych mediów. We współczesnej rzeczywistości pełnią one
40% rabatu
31,57 zł
52,30 zł
niedostępny
Podstawowym celem niniejszej pracy było udzielenie odpowiedzi na pytanie o to, czy i jak polskie media dzierżą - wspomnianą za McQuailem - władzę symboliczną oraz w jaki sposób wypełniają pokładane w nich nadzieje - czy bronią interesów oby
25% rabatu
33,80 zł
44,80 zł
niedostępny
Blog jako nowa forma komunikowania politycznego
Autor:
Burno Karolina
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Niniejsza książka stanowi próbę eksploracji zagadnienia blogów jako nowej formy komunikowania politycznego w Polsce. Na przykładzie prywatnych dzienników sieciowych członków Platformy Obywatelskiej, która wielokrotnie wykazywała zainteresow
25% rabatu
23,24 zł
30,80 zł
niedostępny
Głównymi celami badań podjętych w niniejszej pracy są analiza wpływu nowych technologii na współczesną demokrację oraz krytyczna ocena konsekwencji wykorzystania ICT w przestrzeni politycznej. Jednym z zamierzeń jest również odpowiedź na py
15% rabatu
32,30 zł
37,80 zł
niedostępny
Wizerunek organizacji żydowskich w Polsce
Autor:
Kocoń Paweł
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Tematyka żydowska jest jednym z ważniejszych zagadnień podejmowanych w polskiej przestrzeni publicznej. Takie kwestie, jak: antysemityzm, rola Polaków w Szoah czy restytucja mienia z jednej strony, a kultura żydowska czy Izrael z drugiej są
25% rabatu
26,41 zł
35,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|