Teoria i praktyka funkcjonowania mediów
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788376119939
EAN:
9788376119939
oprawa:
Miękka
format:
16.0x22.5cm
język:
polski
Seria:
OBLICZA MEDIÓW
liczba stron:
320
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
15% rabatu
33,50 zł
Cena detaliczna:
39,20 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,50 zł
Opis produktu
Autorzy artykułów niniejszego tomu pokazują dwie strony działalności mediów – analizując ich aktywność, tak w płaszczyźnie teoretycznej, jak i praktycznej. Czytelnik znajdzie tu więc teksty omawiające prawne aspekty działalności mediów, ze szczególnym uwzględnieniem prawa autorskiego, czy też zagadnień z dziedziny praw człowieka.
Fragment Wstępu
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|