Prawo, etyka czy rynek?
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788376116341
EAN:
9788376116341
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Zmiany w polskich mediach po 1989 roku
format:
16.0x22.5cm
język:
polski
Seria:
OBLICZA MEDIÓW
liczba stron:
226
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
15% rabatu
29,91 zł
Cena detaliczna:
35,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,91 zł
Opis produktu
Zamiarem redaktorów tomu było przygotowanie ciekawego zbioru opracowań, który wnikliwie analizowałby przemiany zachodzące na polskim rynku medialnym po 1989 roku. Rozważania te prowadzone zaś są tak z płaszczyzny prawnej, jak i etycznej.
Fragment Wstępu
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|