Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej
Autor:
Grabowska Magdalena
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788377808313
EAN:
9788377808313
oprawa:
Miękka
format:
16.0x22.5cm
język:
polski
Seria:
OBLICZA MEDIÓW
liczba stron:
128
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
24% rabatu
25,38 zł
Cena detaliczna:
33,60 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,35 zł
Opis produktu
Niniejsza publikacja stanowi próbę dostrzeżenia oraz omówienia zjawiska metafory oraz amalgamatu pojęciowego w reklamie współczesnej. Autorka stawia sobie za cel ukazanie sensotwórczej roli narzędzi pojęciowych typu metaforyzacja oraz amalgamacja w dyskursie reklamowym. Zastosowanie repertuaru narzędzi pojęciowych w przypadku komunikacji reklamowej umożliwia wydobycie niewidocznych gołym okiem znaczeń oraz wyobrażeń.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|