Nowe media i polityka
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788376113234
EAN:
9788376113234
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Internet, demokracja, kampanie wyborcze
format:
15.5x22.0cm
język:
polski
Seria:
OBLICZA MEDIÓW
liczba stron:
291
rok wydania:
2009
(0) Sprawdź recenzje
24% rabatu
28,60 zł
Cena detaliczna:
37,80 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,60 zł
Opis produktu
Wpływ nowoczesnej technologii na procesy demokratyczne
Nowe media a apolityka. Nowe formy komunikowania w obszarze polityki
Mediatyzacja polityki, czyli obywatel widz kontra polityk-aktor sceny politycznej
W poszukiwaniu hard newsów. Techniki public relations w komunikacji politycznej
Polskie blogi jako forma dyskursu politycznego - próba analizy zjawiska
Politycy lokalni a nowe typy komunikacji politycznej w Internecie
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|