Ostatni lot. Przyczyny katastrofy smoleńskiej. Śledztwo dziennikarskie
Wydawca:
PROSZYNSKI MEDIA
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-7648-526-3
EAN:
9788376485263
oprawa:
miękka
format:
142mm x 202mm
liczba stron:
292
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
25,40 zł
Cena detaliczna:
36,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,36 zł
Opis produktu
Materiały do tej książki zbieraliśmy przez kilka miesięcy. Z każdym dniem naszej pracy dochodziliśmy do coraz bardziej zaskakujących wniosków. Eksperci, z którymi rozmawialiśmy, przecierali oczy ze zdumienia, widząc wyniki naszych analiz. I nawet jeśli od razu się z nimi nie godzili, po namyśle przyznawali nam rację.
Na podstawie analiz zebranych informacji udało się nam odtworzyć nie tylko ostatnie chwile lotu prezydenckiego Tu-154 M - śledztwo dziennikarskie doprowadziło nas do zaskakujących odkryć. Jesteśmy w stanie z dużym prawdopodobieństwem nie tylko podać przebieg katastrofy, ale i jej przyczyny.
Jan Osiecki – z wykształcenia socjolog, z zawodu i pasji dziennikarz, od trzynastu lat opisuje kulisy pracy posłów w Sejmie. Relacjonował najważniejsze wydarzenia polityczne m.in. dla 'Newsweeka', Radia PiN, Programu III Polskiego Radia. Jest autorem wywiadu rzeki 'Zbigniew Religa. Człowiek z sercem w dłoni'. Wykładowca marketingu politycznego w Wyższej Szkole Promocji.
Tomasz Białoszewski – dziennikarz telewizyjny i radiowy, komentator wydarzeń lotniczych na antenach radiowych i telewizyjnych. W przeszłości związany z Redakcją Programów Wojskowych TVP. Prowadził również główne wydania 'Wiadomości'. Zajmował się reportażem i publicystyką, głównie wojskową oraz historyczno-wojenną. Laureat Grand Prix I Międzynarodowego Festiwalu Filmów Wojennych w Budapeszcie za film 'Szóstka z chmur'. Współautor serialu lotniczo-historycznego pt. 'Na Skrzydłach Ikara'. Laureat lotniczego wyróżnienia 'Błękitne Skrzydła'.
Robert Latkowski – pilot wojskowy, pułkownik WP, instruktor klasy mistrzowskiej. Absolwent Oficerskiej Szkoły Lotniczej w Dęblinie i Akademii Sztabu Generalnego Wojska Polskiego w Rembertowie. Służył m.in. w 33. Pułku Lotnictwa Rozpoznania Operacyjnego i w 7. Brygadzie Lotnictwa Rozpoznawczo-Bombowego w Powidłu. Był starszym pilotem, a później dowódcą w 36. Specjalnym Pułku Lotnictwa Transportowego w Warszawie. Od 1999 r. w stanie spoczynku. Legitymuje się nalotem ponad 8700 godzin. Posiada tytuł honorowy i odznakę 'Zasłużony Pilot Wojskowy'.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|