Jak myślą klienci
Autor:
Gerald Zaltman
Wydawca:
Rebis
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375102635
EAN:
9788375102635
oprawa:
Twarda
format:
15.0x22.5cm
język:
polski
liczba stron:
360
rok wydania:
2008
(0) Sprawdź recenzje
33% rabatu
29,27 zł
Cena detaliczna:
43,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,27 zł
Opis produktu
Profesor Gerald Zaltman odsłania mechanizmy myślenia konsumenta w dynamicznie zmieniającym się świecie. Sugeruje, że współczesny marketing nie nadąża za postępem techniki i zmianami społecznymi. Wiele metod badawczych powszechnie stosowanych przez marketingowców uważa za przejaw wstecznictwa. Co proponuje? Prawdziwą rewolucję - spojrzenie na marketing z perspektywy nauki o mózgu i neurobiologii.
Gerard Zaltman jest Profesorem Zarządzania i Ekonomii na Harvard Business School
oraz członkiem Międzywydziałowej Inicjatywy Umysł, Mózg i Zachowanie na Uniwersytecie Harwardzkim. Ukończył Bates College, otrzymał dyplom M.B.A. na Uniwersytecie Chicagowskim i tytuł doktorski na Uniwersytecie Johna Hopkinsa.
Jest współwłaścicielem firmy badawczej i konsultingowej Olson Zaltman Associates oraz byłym prezesem Stowarzyszenia Badań Konsumenckich (Association for Consumer Research).
Laureat wielu nagród akademickich nadanych przez różne profesjonalne stowarzyszenia.
Jeden z pięciu najlepszych naukowców i jeden z najczęściej cytowanych autorów w literaturze marketingowej zdaniem Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu.
Jego książka Jak myślą klienci wydana przez Harvard Business School Press bardzo szybko stała się światowym bestsellerem. Jest autorem i współautorem kilkunastu książek. Jego prace ukazywały się w najważniejszych czasopismach branżowych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|