Przez marketing do wzrostu.8 zwycięskich strategii
Autor:
Philip Kotler
Wydawca:
Rebis
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788378184393
EAN:
9788378184393
oprawa:
oprawa: twarda
podtytuł:
8 zwycięskich strategii
format:
15x22,5 cm
język:
polski
liczba stron:
234
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
41% rabatu
23,65 zł
Cena detaliczna:
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,51 zł
Opis produktu
Najnowsza książka guru marketingu Philipa Kotlera!Stany Zjednoczone, Unia Europejska i inne rozwinięte gospodarki już od kilku lat zmagają się ze spowolnieniem na tyle dotkliwym, że tworzenie nowych miejsc pracy nie nadąża za wzrostem liczby chętnych. Gdy kraje rozwinięte stoją w obliczu dręczącej dekoniunktury, szansy na skuteczne konkurowanie o kurczącą się bazę klientów należy szukać w wykorzystaniu kreatywnych strategii marketingowych.""Przez marketing do wzrostu"" pokazuje, jak przetrwać te burzliwe dla gospodarki czasy. Książka opisuje megatrendy, które będą otwierać nowe możliwości biznesowe przez całe obecne dziesięciolecie. Znajdziemy wśród nich globalną redystrybucję bogactw, urbanizację, globalny wzrost zielonej gospodarki i gwałtownie zmieniające się wartości społeczne.Choć to najgroźniejszy okres od czasów Wielkiego Kryzysu, rozwój firm jest wciąż możliwy.Nauczmy się wdrażać te wypróbowane strategie i rosnąć w tempie, którego zazdrościć nam będą konkurenci.Philip Kotler jest jednym z największych światowych autorytetów w dziedzinie marketingu, autorem między innymi ""Marketingu"" (wyd. 14.) i ""Marketingu 3.0"". Jest również profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University.Milton Kotler jest prezesem firm Kotler Marketing Group USA z siedzibą w Waszyngtonie oraz Kotler Marketing Group China z siedzibą w Pekinie, uznawanej za wiodącą firmę doradczą w dziedzinie strategii marketingowej w Chinach.Wielu prezesów światowych firm, najlepszych menedżerów i badaczy poleca tę książkę.""Przez marketing do wzrostu"" jest znakomitym uzupełnieniem najnowszego wydania ""Marketingu"" Philipa Kotlera i Kevina Lanea Kellera opublikowanego przez DW REBIS w 2012 roku.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|