|   Prosto z ulicy
                            Autor:
                            
                                        Biskupski Łukasz
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Fundacja Bęc Zmiana
                        
                     wysyłka: 48h 
                            ISBN:
                            
978-83-62418-81-7                            
                         
                            EAN:
                            
9788362418817                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            podtytuł:
                            
Sztuki wizualne w dobie mediów społecznościowych i kultury uczestnictwa                            
                         
                            format:
                            
205x148x13mm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
222                            
                         
                            rok wydania:
                            
2017                            
                         (0) Sprawdź recenzje 41% rabatu20,73 zł Cena detaliczna:  35,00 zł 
                                DODAJ DO KOSZYKA 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,73 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Publikacja na przykładzie street artu pokazuje, co dzieje się ze sztukami wizualnymi w czasach, kiedy hierarchie wartości artystycznej i rynkowej kształtowane są w znacznym stopniu w mediach społecznościowych. Rozwój internetu zmienił relacje w sferze wytwarzania treści medialnych zmonopolizowanej wcześniej przez duże podmioty. Nowe kanały rozpowszechniania treści kulturowych, zwłaszcza blogi i media społecznościowe, w pewnym sensie umożliwiały ominięcie tradycyjnych depozytariuszy wartości kulturowej, w ich obrębie tworzyły się hierarchie wartości, nowe sieci powiązań i nowe kategorie pośredników, sprawiły, że szybciej podejmuje się działalność profesjonalną?
             x       
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |