Okładka książki Reinventing Capitalism in the Age of Big Data

Reinventing Capitalism in the Age of Big Data

Autor: Ramge Thomas
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9781473656505
EAN: 9781473656505
oprawa: Miękka
format: 15.8x23.3cm
język: angielski
liczba stron: 288
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
20% rabatu
59,98 zł
Cena detaliczna: 
74,55 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,98

Opis produktu

Markets have long been acknowledged to be a superior mechanism for managing resources but until the advent of big data, they largely functioned better in theory than in practice. Now, as ideal markets are within reach because of vastly greater access to information, we are on the verge of a major disruption. As data becomes a more valuable asset than cash, the rules for surviving and thriving are changing. Reinventing Capitalism is a provocative look at how data is reinventing markets and, in so doing, is ushering in an era where the firm is no longer predominant. With richer and more comprehensive information about human wants and needs, an economy powered by data offers the possibility of increased abundance, equality, and resilience. The data-driven markets that will thrive in this environment are far better than firms at organizing human endeavors, meaning that finance driven capitalism is being displaced by its more efficient, more sustainable, and more democratic disruptor: data capitalism.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj