Okładka książki Reinventing Capitalism in the Age of Big Data

Reinventing Capitalism in the Age of Big Data

Wydawca: John Murray
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9781473656529
EAN: 9781473656529
oprawa: Miękka
format: 13.0x20.0cm
język: angielski
liczba stron: 280
rok wydania: 2019
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
20% rabatu
49,39 zł
Cena detaliczna: 
61,38 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,39

Opis produktu

From the New York Times bestselling author of Big Data, a prediction for how data will revolutionize the market economy and make cash, banks, and big companies obsolete In modern history, the story of capitalism has been a story of firms and financiers. That's all going to change thanks to the Big Data revolution. As Viktor Mayer-Schönberger, bestselling author of Big Data, and Thomas Ramge, who writes for The Economist, show, data is replacing money as the driver of market behavior. Big finance and big companies will be replaced by small groups and individual actors who make markets instead of making things: think Uber instead of Ford, or Airbnb instead of Hyatt. This is the dawn of the era of data capitalism. Will it be an age of prosperity or of calamity? This book provides the indispensable roadmap for securing a better future.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj