Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce
                            Autor:
                            
                                        Skowronek Iwona
                            
                         
                    
                        Wydawca: 
                                    Poltext
                        
                     
                wysyłka: niedostępny 
                        
                            ISBN:
                            
9788375613018                            
                         
                        
                            EAN:
                            
9788375613018                            
                         
                        
                            oprawa:
                            
Miękka ze skrzydełkami                            
                         
                        
                            podtytuł:
                            
Marketing sensoryczny w praktyce                            
                         
                        
                            format:
                            
14.5x20.5cm                            
                         
                        
                            język:
                            
polski                            
                         
                                        
                            liczba stron:
                            
274                            
                         
                        
                            rok wydania:
                            
2014                            
                         
                                            (0) Sprawdź recenzje 
            20% rabatu 
                35,74 zł
                    Cena detaliczna:  
                        44,90 zł 
                    
                    dodaj do schowka
                 
                
            
                    koszty dostawy
                 
                Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,74 zł 
        Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Intencją autorki było napisanie poradnika i ten cel osiąga za pomocą wartkiej narracji oraz dużej liczby często fascynujących przykładów. Istotną wartość książki stanowi 90 pięknych, kolorowych zdjęć ilustrujących udane wykorzystanie marketingu sensorycznego w praktyce. Jak pisze sama autorka: ""Książka jest zbiorem najlepszych praktyk (best practices) z zakresu marketingu sensorycznego wykorzystywanych przez największe światowe marki.Iwona Skowronek - doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca Studiów Podyplomowych Zarządzanie Wartością Klienta w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka książki Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy, a także publikacji z zakresu zarządzania, PR, budowy satysfakcji klienta, brandingu. Prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Teoretyk i praktyk zarządzania. Zajmowała samodzielne stanowiska kierownicze odpowiadając za prace koncepcyjne, implementację marketingu sensorycznego oraz decyzje strategiczne.
             
            
        x 
         
    
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
            Wybierz wariant produktu
         
         |