Słowa i Myśli

Okładka książki Manipulacja. Jak się przed nią bronić?
Manipulacja. Jak się przed nią bronić?
Autor: Grzywa Anna
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Prawie w każdym kontakcie między ludźmi można odnaleźć chociaż ślad działań manipulacyjnych. Autorka poprzez omówienie technik manipulacji, stara się pokazać jak skutecznie bronić się przez tym zjawiskiem. Poznanie narzędzi jakimi posługuje
35% rabatu
20,94
32,00 zł
niedostępny
Okładka książki Sięgaj dalej. Scenariusze szkoleń biznesowych
Sięgaj dalej. Scenariusze szkoleń biznesowych to dwa szczegółowe scenariusze, które zawierają łącznie 70 gotowych i sprawdzonych ćwiczeń. To w sumie prawie 29 godzin ćwiczeń, a łączny czas trwania modułów wynosi ponad 41 godzin. Książka ded
40% rabatu
29,50
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Czas strachu. Terroryzm Europa Polska
Czas strachu. Terroryzm Europa Polska - Dmochowski Artur Chociaż korzenie terroryzmu sięgają jeszcze czasów starożytnych, to właśnie w XXI wieku stał się on jednym z największych problemów wielu krajów. Od zamachów, które miały miejsce 11 w
32% rabatu
23,89
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing terytorialny
Marketing terytorialny
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania: - Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki? - Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca? - Jak skutecznie promowa
40% rabatu
18,00
29,90 zł
niedostępny
Okładka książki Róg Picadilly i Nowego Świata
Autorka książki jako dziennikarka oraz polska korespondentka (od ponad 20 lat mieszka i pracuje w Wielkiej Brytanii), będąc w samym centrum medialnej machiny - prezentuje cały wachlarz przemian jaki miał i ma miejsce na Wyspach. Jest to obr
37% rabatu
29,05
46,00 zł
niedostępny
Okładka książki Strategia marketingowa. Instrukcja budowa ...
Strategia marketingowa. Instrukcja budowa ...
Autor: Tesławski Maciej
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Strategia marketingowa"" to książka, w której w jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi Czytelnika krok po kr
39% rabatu
30,06
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie ..
Gary Vaynerchuk - ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, autor z listy bestsellerów magazynu New York Times. W książce W market[r]ingu hojnie dzieli się z Czytelnikami swoimi niezawodnymi sposobami na przykucie uwagi klientów, w peł
42% rabatu
35,51
60,90 zł
niedostępny
Okładka książki Praktyka brandingu
Książka opiera się na mocnych fundamentach. Al Ries i Jack Trout, amerykańscy guru marketingu, opracowali 22 niezmienne prawa marketingu decydujące o sukcesie lub niepowodzeniu marki na rynku. Od tego czasu minęło ponad 20 lat a prawa te są
45% rabatu
32,45
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pr
45% rabatu
25,30
46,00 zł
niedostępny
Okładka książki Instynkt przedsiębiorcy
Instynkt przedsiębiorcy
Autor: Monica Mehta
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Poznaj swój potencjał, odkryj swoje mocne strony, które pozwolą Ci zrobić pierwszy krok w biznesie. Niech Twój własny instynkt przedsiębiorcy prowadzi Cię ku drodze do sukcesu.Monica Mehta na bazie wskazówek przedsiębiorców, przełomowych od
45% rabatu
20,90
38,00 zł
niedostępny
Okładka książki Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W my
32% rabatu
26,01
38,00 zł
niedostępny
Okładka książki Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk
Sprzedawaj przez słuchawkę skutecznie!Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą być dla niego przyjemnością, szybką wymianą zdań, ale też irytującą
32% rabatu
19,17
28,00 zł
niedostępny
Okładka książki Ekonomia w Matriksie
Ekonomia w Matriksie
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Odkryj swój potencjał, nie daj się zamknąć w ekonomicznym matriksie!Żyjemy w ekonomicznym matriksie, ciężko pracując, mało zarabiając, często znacznie poniżej swoich możliwości. Ta książka pokazuje, jak wielki potencjał drzemie w każdym z n
32% rabatu
40,39
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Najdłuższa wojna. Przed Ukrainą był Wietnam
Gdy śledzimy konflikt na Ukrainie, wprost narzucają się analogie z wojną wietnamską -najdłuższą wojną XX wieku i jedyną przegraną przez USA. Najwyraźniej kremlowscy stratedzy dokładnie przestudiowali jej przebieg i wyciągnęli wnioski. Histo
32% rabatu
20,47
29,90 zł
niedostępny
Okładka książki Rzecznicy na każdy temat
Rzecznicy na każdy temat
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Rzecznik prasowy - to brzmi dumnieW kontaktach z mediami, szczególnie w sytuacjach kryzysowych to właśnie oni idą na pierwszy ogień. Często muszą tłumaczyć niezbyt trafne, wypowiadane w pośpiechu słowa polityków. Odpierają absurdalne ataki
45% rabatu
21,94
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Tajemnice dynamicznej komunikacji
Tajemnice dynamicznej komunikacji
Autor: Ken Davis
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Czytając, odkryjecie, że tajniki dynamicznej komunikacji wcale nie są takie tajemnicze. To zasady wiarygodne i sprawdzone przez setki mówców na całym świecie - pomogą także i wam. Czas wyjawić sekret.AutorKen Davis, uznany autorytet wśród p
45% rabatu
16,44
29,90 zł
niedostępny
Okładka książki Liderzy biznesu o gospodarce
Liderzy biznesu o gospodarce"" to cykl wywiadów z ludźmi, którzy ,,na własnej skórze"" doświadczyli blasków i cieni polskiego biznesu. Rozmówcy prezentują szereg rozwiązań, które mogłyby uzdrowić od lat kulejącą polską gospodarkę i pozytywn
45% rabatu
21,94
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Jak wygrać wybory samorządowe?
Jak wygrać wybory samorządowe? Do tej pory nikt nie pokusił się jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. W przypadku wyborów samorządowych jest to o tyle trudne, iż każdy region ma inne potrzeby, problemy, ""rządzi się swoimi prawami"". El
45% rabatu
21,94
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Bitwa o III RP
Bitwa o III RP
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
W swej najnowszej książce Jan M. Jackowski jako historyk przypomina o faktach, jako publicysta ożywia je, a jako polityk szuka ukrytych inspiracji, interesów i skutków.prof. Jan Żaryn,,Bitwa o III RP"" to wezwanie dla ludzi myślących i czuj
32% rabatu
20,47
29,90 zł
niedostępny
Okładka książki Kościół Wyborczej
Kościół Wyborczej
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Autor przeanalizował główne nurty podejmowane przez ,,Gazetę Wyborczą"", tematy związane z udziałem Kościoła w życiu Polski m.in. zaangażowanie w politykę, konkordat, kwestię aborcji. Oparł się na bardzo bogatym materiale faktograficznym, i
40% rabatu
18,08
29,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
4
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj