Słowa i Myśli
Sięgaj dalej. Scenariusze szkoleń biznesowych to dwa szczegółowe scenariusze, które zawierają łącznie 70 gotowych i sprawdzonych ćwiczeń. To w sumie prawie 29 godzin ćwiczeń, a łączny czas trwania modułów wynosi ponad 41 godzin. Książka ded
40% rabatu
29,55 zł
49,00 zł
niedostępny
Czas strachu. Terroryzm Europa Polska - Dmochowski Artur Chociaż korzenie terroryzmu sięgają jeszcze czasów starożytnych, to właśnie w XXI wieku stał się on jednym z największych problemów wielu krajów. Od zamachów, które miały miejsce 11 w
31% rabatu
23,93 zł
34,90 zł
niedostępny
Kolejna po ""Warstwy czyli obrazy miasta"" część niezwykle magicznej opowieści o mieście. Tym razem jednak jest ona bardziej sentymentalna, czasami wręcz mistyczna, pozostawiająca na długo w sercu słowa wypowiadane przez bohaterów historie
40% rabatu
26,20 zł
44,00 zł
niedostępny
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:
- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?
- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?
- Jak skutecznie promowa
40% rabatu
18,03 zł
29,90 zł
niedostępny
Róg Picadilly i Nowego Świata
Autor:
Królikowska-Avis Elżbieta
Wydawca:
Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Autorka książki jako dziennikarka oraz polska korespondentka (od ponad 20 lat mieszka i pracuje w Wielkiej Brytanii), będąc w samym centrum medialnej machiny - prezentuje cały wachlarz przemian jaki miał i ma miejsce na Wyspach. Jest to obr
37% rabatu
29,10 zł
46,00 zł
niedostępny
Strategia marketingowa. Instrukcja budowa ...
Autor:
Tesławski Maciej
Wydawca:
Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Strategia marketingowa"" to książka, w której w jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi Czytelnika krok po kr
45% rabatu
26,95 zł
49,00 zł
niedostępny
W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie ..
Autor:
Gary Vaynerchuk
Wydawca:
Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Gary Vaynerchuk - ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, autor z listy bestsellerów magazynu New York Times. W książce W market[r]ingu hojnie dzieli się z Czytelnikami swoimi niezawodnymi sposobami na przykucie uwagi klientów, w peł
42% rabatu
35,57 zł
60,90 zł
niedostępny
Książka opiera się na mocnych fundamentach. Al Ries i Jack Trout, amerykańscy guru marketingu, opracowali 22 niezmienne prawa marketingu decydujące o sukcesie lub niepowodzeniu marki na rynku. Od tego czasu minęło ponad 20 lat a prawa te są
34% rabatu
38,69 zł
59,00 zł
niedostępny
Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce
Autor:
Julita Dąbrowska
Wydawca:
Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pr
45% rabatu
25,30 zł
46,00 zł
niedostępny
Poznaj swój potencjał, odkryj swoje mocne strony, które pozwolą Ci zrobić pierwszy krok w biznesie. Niech Twój własny instynkt przedsiębiorcy prowadzi Cię ku drodze do sukcesu.Monica Mehta na bazie wskazówek przedsiębiorców, przełomowych od
31% rabatu
26,05 zł
38,00 zł
niedostępny
Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk
Autor:
Robert Stępowski
Wydawca:
Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W my
31% rabatu
26,05 zł
38,00 zł
niedostępny
Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk
Autor:
Małgorzata Leduchowska
Wydawca:
Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Sprzedawaj przez słuchawkę skutecznie!Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą być dla niego przyjemnością, szybką wymianą zdań, ale też irytującą
31% rabatu
19,19 zł
28,00 zł
niedostępny
Odkryj swój potencjał, nie daj się zamknąć w ekonomicznym matriksie!Żyjemy w ekonomicznym matriksie, ciężko pracując, mało zarabiając, często znacznie poniżej swoich możliwości. Ta książka pokazuje, jak wielki potencjał drzemie w każdym z n
31% rabatu
40,44 zł
59,00 zł
niedostępny
Najdłuższa wojna. Przed Ukrainą był Wietnam
Autor:
Dmochowski Artur
Wydawca:
Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Gdy śledzimy konflikt na Ukrainie, wprost narzucają się analogie z wojną wietnamską -najdłuższą wojną XX wieku i jedyną przegraną przez USA. Najwyraźniej kremlowscy stratedzy dokładnie przestudiowali jej przebieg i wyciągnęli wnioski. Histo
31% rabatu
20,50 zł
29,90 zł
niedostępny
Rzecznik prasowy - to brzmi dumnieW kontaktach z mediami, szczególnie w sytuacjach kryzysowych to właśnie oni idą na pierwszy ogień. Często muszą tłumaczyć niezbyt trafne, wypowiadane w pośpiechu słowa polityków. Odpierają absurdalne ataki
31% rabatu
27,36 zł
39,90 zł
niedostępny
Czytając, odkryjecie, że tajniki dynamicznej komunikacji wcale nie są takie tajemnicze. To zasady wiarygodne i sprawdzone przez setki mówców na całym świecie - pomogą także i wam. Czas wyjawić sekret.AutorKen Davis, uznany autorytet wśród p
31% rabatu
20,50 zł
29,90 zł
niedostępny
Liderzy biznesu o gospodarce"" to cykl wywiadów z ludźmi, którzy ,,na własnej skórze"" doświadczyli blasków i cieni polskiego biznesu. Rozmówcy prezentują szereg rozwiązań, które mogłyby uzdrowić od lat kulejącą polską gospodarkę i pozytywn
31% rabatu
27,36 zł
39,90 zł
niedostępny
Jak wygrać wybory samorządowe?
Autor:
Grzegorz Wierzchołowski
Wydawca:
Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Jak wygrać wybory samorządowe? Do tej pory nikt nie pokusił się jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. W przypadku wyborów samorządowych jest to o tyle trudne, iż każdy region ma inne potrzeby, problemy, ""rządzi się swoimi prawami"". El
31% rabatu
27,36 zł
39,90 zł
niedostępny
W swej najnowszej książce Jan M. Jackowski jako historyk przypomina o faktach, jako publicysta ożywia je, a jako polityk szuka ukrytych inspiracji, interesów i skutków.prof. Jan Żaryn,,Bitwa o III RP"" to wezwanie dla ludzi myślących i czuj
31% rabatu
20,50 zł
29,90 zł
niedostępny
Autor przeanalizował główne nurty podejmowane przez ,,Gazetę Wyborczą"", tematy związane z udziałem Kościoła w życiu Polski m.in. zaangażowanie w politykę, konkordat, kwestię aborcji. Oparł się na bardzo bogatym materiale faktograficznym, i
45% rabatu
16,44 zł
29,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|