Słowa i Myśli

Okładka książki Brand Impulse
Brand Impulse
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Najnowsza książka Grzegorza Kosson to zbiór 100 brand impulsów, przemyśleń, a każdy z nich to rezultat bycia tu i teraz oraz obserwowania otaczającego świata. To efekt oczu i uszu szeroko otwartych. Te inspiracje i myśli, brand impulsy, mog
34% rabatu
28,89
44,00 zł
niedostępny
Okładka książki Psychografia konsumentów
Psychografia konsumentów
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz – dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacj
38% rabatu
28,92
47,00 zł
niedostępny
Okładka książki Droga do gwiazd
Droga do gwiazd
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Gwiazdy nigdy nie są perfekcyjne, doskonałe i trwałe. Często upadają, by już nie powstać. Zderzają się, tworząc rysy na swoim wizerunku. Przestają świecić, skazując się na przeciętność. Choć tego nie planowały, pewne ich zachowania i zanied
31% rabatu
26,77
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Gwoździem w mózg
Gwoździem w mózg
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek i docierać do niego z
45% rabatu
14,85
27,00 zł
niedostępny
Okładka książki Konsument wierny jak pies
Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania ? często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny Klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy się dla niego wartość płynąca z faktu korzystania z
34% rabatu
28,89
44,00 zł
niedostępny
Okładka książki Art branding
Art branding
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Art branding to podróż po świecie marketingu i sztuki – ujęta w formę esejów opowieść o ich wzajemnych relacjach. Książka pokazuje, jak globalne marki wprawnie otaczają się woalem wartości, które daje sztuka, i jak sztuka z mimetyczną precy
34% rabatu
32,17
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Nowy PR
Nowy PR
Autor: Miotk Anna
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
owy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR. Poznaj potencjał Nowego PR'u. Wykorzystuj najno
39% rabatu
28,74
47,00 zł
niedostępny
Okładka książki Jak nowe technologie zmieniają biznes
Krzysztof Ratnicyn podpowiada, w jaki sposób biznes może efektywnie wykorzystać nowe technologie. Przekonuje także, że równie dobrze jak wielkie korporacje może robić to sektor małych i średnich firm oraz mikroprzedsiębiorstwa. Co więcej, w
34% rabatu
24,96
38,00 zł
niedostępny
Okładka książki Gwoździem w mózg
Gwoździem w mózg
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek i docierać do niego z
27% rabatu
45,90
63,00 zł
niedostępny
Okładka książki tak na marginesie strategii
Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce. W kolejnych esejach, omawiając różn
44% rabatu
20,12
36,00 zł
niedostępny
Okładka książki Silne marki osobiste zmieniają świat
Kto przychodzi Ci do głowy, kiedy ktoś pyta o przykład silnej marki osobistej? Michael Jordan, Madonna, Steve Jobs, Matka Teresa z Kalkuty? A może ktoś, kto nie jest rozpoznawalny na całym świecie? Może to Twój profesor, nauczycielka, lekar
34% rabatu
30,86
47,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing wartości Ludzkie oblicze Twojego biznesu
Marketing wartości to nie tylko dostarczanie wartości dla Klienta firmy, ale również tworzenie wartości wewnątrz organizacji i oferowanie ich społeczeństwu. Przeczytaj i sprawdź jak to robią najlepsi na rynku! Drogi Czytelniku, kupując tę
34% rabatu
24,96
38,00 zł
niedostępny
Okładka książki Kreatywnik Marketing i biznes
Kreatywnik. Marketing i biznes to ogromna liczba różnorodnych zadań, gier i łamigłówek, które pobudzają zarówno kreatywność, jak i myślenie logiczne. Unikalne połączenie ćwiczeń wymagających pisania, liczenia, rysowania, a także doskonały p
34% rabatu
14,45
22,00 zł
niedostępny
Okładka książki Superwizja w coachingu
Superwizja w coachingu to pierwsza polska książka dotycząca tematyki superwizji, objęta patronatem Polskiej Izby Coachingu, EMCC Poland i ICF Polska. Jest to zapis rozmowy Ucznia i Mistrza - Coacha i Superwizora, w której doświadczony coach
40% rabatu
16,87
28,00 zł
niedostępny
Okładka książki Komunikacja marketingowa 2030
Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas klientów. Przeciwnie dobór odpowiednic
34% rabatu
22,98
35,00 zł
niedostępny
Okładka książki Techniki promocji sprzedaży
Promocje sprzedaży otaczają nas z każdej strony. Ich ilość jest ogromna, jednak w zdecydowanej większości marketerzy idą na łatwiznę i wybierają drogę na skróty - rabaty! A przecież narzędzi promocyjnych, bardziej skutecznych niż standardow
34% rabatu
28,24
43,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie
Książka prezentuje nowatorskie spojrzenie na sprzedaż nieruchomości, przez pryzmat wartości i pragnień klienta kupującego. Autor koncentruje się na relacjach, magii produktu i wizerunku. Jak mówi Łukasz Kruszewski ""(...) cechy techniczne,
34% rabatu
29,55
45,00 zł
niedostępny
Okładka książki Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych?
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościow
34% rabatu
21,01
32,00 zł
niedostępny
Okładka książki Opowieści w marketingu
Opowieści w marketingu
Autor: Jacek Szlak
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści,
34% rabatu
24,29
37,00 zł
niedostępny
Okładka książki Manipulacja. Jak się przed nią bronić?
Prawie w każdym kontakcie między ludźmi można odnaleźć chociaż ślad działań manipulacyjnych. Autorka poprzez omówienie technik manipulacji, stara się pokazać jak skutecznie bronić się przez tym zjawiskiem. Poznanie narzędzi jakimi posługuje
34% rabatu
21,01
32,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
4
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj