Okładka książki W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie ..

W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie ..

Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-63566-40-1
EAN: 9788363566401
oprawa: miękka
podtytuł: Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych
format: 17,5x25 cm
język: polski
liczba stron: 196
rok wydania: 2015
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
41% rabatu
35,63 zł
Cena detaliczna: 
60,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,63

Opis produktu

Gary Vaynerchuk - ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, autor z listy bestsellerów magazynu New York Times. W książce W market[r]ingu hojnie dzieli się z Czytelnikami swoimi niezawodnymi sposobami na przykucie uwagi klientów, w pełnym chaosu świecie social media. Jak na Gary'ego przystało robi to w dość nietypowy sposób. Działania w social media sprowadza do... walki na ringu. Prawy sierpowy czyli kolejna kampania, która ma przynieść wymierne korzyści, konkretne zyski. Lewy prosty czyli tworzenie takiego przekazu, który zaangażuje klienta do tego stopnia, że stanie się fanem Twojej marki. Tylko jak zadawać ciosy sprawnie, aby nie polec w walce?Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie prawych sierpowych zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku. Dzisiaj sama komunikacja to nie wszystko, liczy się kontekst. Ważne jest to, aby przekaz dostosować odpowiednio do każdego z mediów indywidualnie. Liczy się autentyczny kontakt z klientami - nie poprzez krzykliwe komunikaty Kup, Promocja!, ale poprzez nowe formy narracji charakterystyczne dla poszczególnych, tak różnych od siebie platform, jak chociażby Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter i Tumblr.W market(r)ingu to mapa, za pomocą której z łatwością odnajdziesz się w świecie skutecznych strategii marketingowych dla mediów społecznościowych.Specjaliści od marketingu nigdy wcześniej nie mieli tak wielu możliwości, aby dotrzeć do konkretnego odbiorcy we właściwy sposób, w odpowiednim miejscu i czasie. W swój charakterystyczny, bezkompromisowy sposób Gary Vaynerchuk dzieli się mnóstwem istotnych wskazówek, które pozwolą usprawnić Twój biznes w oparciu o media społecznościowe.Beth Comstock, dyrektor generalny General ElectricW czasach gdy publikowanie treści w Internecie powoduje istny mętlik w głowie, książka Gary'ego Vaynerchuka to idealne lekarstwo na te dolegliwości mediów społecznościowych.Sree Sreenivasan, dyrektor ds. cyfryzacji na Uniwersytecie Columbia

x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj