![]() Spamowi STOP! Bayesowskie filtrowanie zawartości i sztuka statystycznej klasyfikacji języka
Autor:
Zdziarski Jonathan A.
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8301147342
EAN:
978830114734101
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
360
rok wydania:
2006
(0) Sprawdź recenzje
21% rabatu
27,45 zł
Cena detaliczna:
34,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł
Opis produktu
Autor książki zaprasza w interesującą podróż. Czytelnik będzie miał okazję przyjrzeć się błyskotliwym pomysłom ludzi walczących ze spamem. Są tu przedstawione najważniejsze nowe sposoby zwalczania spamu we wszystkich jego postaciach.
Szczegółowo potraktowane zostały zagadnienia:
- wykorzystania filtrowania statystycznego przez filtry antyspamowe nowej generacji, które identyfikują i filtrują niechciane komunikaty;
- sposób działania filtrowania;
- połączenie klasyfikacji językowej i uczenia się przez komputer w dążeniu do otrzymania niezwykle dokładnych filtrów spamu.
Tytuł ten to kamień milowy w dziedzinie walki ze spamem Czytelnicy poznają korzyści wynikające z wykorzystania otwartych rozwiązań w zwalczaniu spamu. Książka wyjaśnia działanie zasad matematycznych wykorzystywanych w dzisiejszych filtrach spamu, a także sposoby dekodowania, stosowania znaczników oraz różnorodne algorytmy (w tym analizę Bayesa i różnice Markowa). Autor przeprowadził rozmowy z wieloma twórcami najlepszych filtrów i przedstawił ich poglądy w tym niezwykłym opisie krucjaty przeciwko spamowi.
Programiści tworzący nowe filtry zatrzymujące spam, administratorzy sieci implementujący filtry oraz osoby zainteresowane działaniem filtrów antyspamowych i sposobów w jaki spamerzy unikają filtrowania znajdą tu informacje i analizy pozwalające toczyć własną, skuteczną wojnę ze spamem i spamerami.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|