Stare media w obliczu nowych, nowe w obliczu starych
Wydawca:
AMF
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375711738
EAN:
9788375711738
oprawa:
Miękka
format:
17.0x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
220
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
36% rabatu
27,07 zł
Cena detaliczna:
42,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,07 zł
Opis produktu
W niniejszym tomie autorzy przyglądają się przede wszystkim nowemu radiu, telewizji, prasie i ciągle zmieniającemu nasze życie i podlegającemu wewnętrznym przemianom internetowi. Książka zaczyna się od nakreślenia teoretycznego background'u i proponuje Czytelnikowi podjęcie trudu odpowiedzi na pytania fundamentalne - o cel, jaki powinny realizować współczesne media.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|