Opakowanie Stare media w obliczu nowych, nowe w obliczu starych

Stare media w obliczu nowych, nowe w obliczu starych

Wydawca: AMF
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788375711738
EAN: 9788375711738
oprawa: Miękka
format: 17.0x23.0cm
język: polski
liczba stron: 220
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
36% rabatu
27,07 zł
Cena detaliczna: 
42,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,07

Opis produktu

W niniejszym tomie autorzy przyglądają się przede wszystkim nowemu radiu, telewizji, prasie i ciągle zmieniającemu nasze życie i podlegającemu wewnętrznym przemianom internetowi. Książka zaczyna się od nakreślenia teoretycznego background'u i proponuje Czytelnikowi podjęcie trudu odpowiedzi na pytania fundamentalne - o cel, jaki powinny realizować współczesne media.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj