![]() Psychologia konsumenta
Autor:
Stasiuk Katarzyna
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-01-19486-4
EAN:
9788301194864
oprawa:
Miękka
format:
235x165x24mm
język:
polski
Seria:
AKADEMIA PSYCHOLOGII
liczba stron:
458
rok wydania:
2017
(0) Sprawdź recenzje
48% rabatu
46,75 zł
Cena detaliczna:
89,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,07 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.
Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:
· klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw),
· analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta,
· perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|