Okładka książki Stop Selling and Start Leading

Stop Selling and Start Leading

Wydawca: Wiley
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9781119446286
EAN: 9781119446286
oprawa: Twarda z obwolutą
podtytuł: How to Make Extraordinary Sales Happen
format: 16.0x23.0cm
język: angielski
liczba stron: 214
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
19% rabatu
77,19 zł
Cena detaliczna: 
95,71 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 77,00

Opis produktu

In the Age of the Customer, sales effectiveness depends mightily on the buyer experience. Despite nearly-universal agreement on the need for creating value in every step of the buyer’s journey, sellers continue to struggle with how to create that value and connect meaningfully with buyers. New research bridges the gap and reveals the behavioral blueprint for sellers that makes buyers more likely to meet with them — and more likely to buy from them. In Stop Selling & Start Leading, you’ll discover that the very same behaviors that make leaders more effective also work to make sellers more effective, too. This critical shift in the selling mindset, and in the sales role itself, is the key to boosting your overall sales effectiveness. • Inspire, challenge, and enable buyers • Change your behavior to build trust and increase sales • Step into your leadership potential • See yourself the way your buyers do • Feel good about selling again When you’re aiming for quota attainment and real connections with buyers, this book gives you the confidence and skills you need.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj