Sułkowski Łukasz

Okładka książki Fuzje uczelni
Fuzje uczelni
Wydawca: PWN
wysyłka: 48h
Najnowsza książka prof. dr hab. Łukasza Sułkowskiego służy rozpoznaniu obszaru kształtowania się rynku uczelni i reformowania systemów nauki i szkolnictwa wyższego opartego na konsolidacjach. Obok doświadczeń międzynarodowych oraz analizy p
21% rabatu
62,37
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Komunikacja i zarządzanie międzykulturowe
Książka stanowi kolejny tom serii wydawniczej „Metody i techniki zarządzania”. Podjęto w nim problematykę metod, technik i narzędzi polityki społecznej w perspektywie wielokulturowości. Realizacja polityki społecznej nie jest zawężona do me
19% rabatu
36,43
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Współpraca zawodowa w środowisku wielokulturowym
W publikacji zaprezentowano zagadnienia związane z specyfiką pracy w korporacjach międzynarodowych. Autorzy opisują, jakie czynniki wpływają na powstawanie dobrych relacji zawodowych w zespołach zróżnicowanych kulturowo. Szczegółowo omówio
10% rabatu
80,06
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kultura akademicka
Kultura akademicka
Wydawca: PWN
wysyłka: 48h
Książkę należy traktować jako jedno z pionierskich opracowań tematu, szczególnie w polskiej literaturze naukowej. Co więcej jako pierwsze tak kompleksowo ujmujące analizowane zjawisko. Jest to ciekawa, inspirująca i wartościowa lektura dla
21% rabatu
46,58
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Internet of Things
Z roku na rok obserwuje się dynamiczny wzrost znaczenia problematyki cyfryzacji i wirtualizacji gospodarki. Technologia stała się siłą napędową współczesnego świata i przejawem egalitaryzmu. W efekcie Internet Rzeczy (Internet of Things – I
20% rabatu
43,97
55,00 zł
niedostępny
Okładka książki Metody zarządzania marketingowego
Publikacja stanowi drugi tom serii wydawniczej Metody i techniki zarządzania. Podjęto w niej problematykę metod marketingowych w zarządzaniu organizacjami. Książka jest zbiorem materiałów badawczych i dydaktycznych z zakresu metodologii mar
20% rabatu
46,37
58,00 zł
niedostępny
Okładka książki Kulturowe procesy zarządzania
Kulturowe procesy zarządzania
Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
Celem monografii jest opisanie wielości perspektyw rozumienia i badania procesów kulturowych w organizacjach, ale jednocześnie wskazanie płaszczyzn ich możliwej integracji. Autor podjął próbę przejścia od analizy teoretycznej do propozycji
23% rabatu
44,63
58,00 zł
niedostępny
Okładka książki Epistemologia i metodologia zarządzania
W książce autor analizuje podstawy poznawcze i metodologię w zarządzaniu. Ich znajomość ma istotne znaczenie we współczesnym świecie, gdyż wiedza tworzona i rozpowszechniana przez nauki o zarządzaniu istotnie wpływa na funkcjonowanie firm i
28% rabatu
50,29
69,90 zł
niedostępny
Okładka książki Firmy rodzinne
Firmy rodzinne
Wydawca: Poltext
wysyłka: niedostępny
Firmy rodzinne są najstarszym sposobem prowadzenia biznesu i jednym z fundamentów rozwoju gospodarczego każdego kraju. Zarządzanie przedsiębiorstwem należącym do rodziny jest jednak często trudniejsze niż kierowanie inną formą biznesu, poni
15% rabatu
25,40
29,90 zł
niedostępny
Okładka książki Ewolucjonizm w zarządzaniu
Ewolucjonizm w zarządzaniu
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Monografia przedstawia w sposób zrozumiały podstawy neoewolucjonizmu. Książka może się stać istotnym czynnikiem dla większego zainteresowania paradygmatem neoewolucjonizmu i ewentualnego jego wykorzystania w naukach o zarządzaniu i w badani
20% rabatu
47,89
59,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj