Metody zarządzania marketingowego
Autor:
Otto Jacek
Sułkowski Łukasz
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788379305414
EAN:
9788379305414
oprawa:
Miękka
format:
16.0x22.9
język:
polski
liczba stron:
287
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
20% rabatu
46,66 zł
Cena detaliczna:
58,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,66 zł
Opis produktu
Publikacja stanowi drugi tom serii wydawniczej Metody i techniki zarządzania. Podjęto w niej problematykę metod marketingowych w zarządzaniu organizacjami. Książka jest zbiorem materiałów badawczych i dydaktycznych z zakresu metodologii marketingu, przeznaczonym zarówno dla środowiska akademickiego, jak też biznesowego.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|