Szlis Izabela
Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedsta
28% rabatu
48,65 zł
68,00 zł
Dodaj
do koszyka Śmierć w literaturze staroserbskiej Xll-XIV wiek
Autor:
Szlis Izabela
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UAM
wysyłka: niedostępny
Monografia poświęcona literaturze staroserbskiej, będąca próbą przedstawienia hagiograficznej sceny śmierci w dwu podstawowych i charakterystycznych dla średniowiecza typach, tj. śmierci zrytualizowanej i męczeńskiej. Szeroka perspektywa og
33% rabatu
6,04 zł
9,00 zł
niedostępny
Aspiracje a rzeczywistość wizerunek banku jako efekt sieci interakcji
Autor:
Szlis Izabela
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedsta
30% rabatu
48,59 zł
69,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|