Szlis Izabela

Okładka książki Wizerunek - jak go zmierzyć... w.2020
Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedsta
28% rabatu
48,65
68,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Śmierć w literaturze staroserbskiej Xll-XIV wiek
Monografia poświęcona literaturze staroserbskiej, będąca próbą przedstawienia hagiograficznej sceny śmierci w dwu podstawowych i charakterystycznych dla średniowiecza typach, tj. śmierci zrytualizowanej i męczeńskiej. Szeroka perspektywa og
33% rabatu
6,04
9,00 zł
niedostępny
Okładka książki Aspiracje a rzeczywistość wizerunek banku jako efekt sieci interakcji
Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedsta
30% rabatu
48,59
69,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj