Aspiracje a rzeczywistość wizerunek banku jako efekt sieci interakcji
Autor:
Szlis Izabela
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375564358
EAN:
9788375564358
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Teoria - narzędzia pomiaru - praktyka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
Seria:
PLATINIUM
liczba stron:
320
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
30% rabatu
48,59 zł
Cena detaliczna:
69,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,45 zł
Opis produktu
Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedstawia prawa i zależności teoretyczno-empiryczne między elementami systemu rynkowego, w ramach którego powstaje rozbieżność między aspiracjami (wizerunek pożądany) a rzeczywistością (wizerunek rzeczywisty). Ustalenie zakresu rozbieżności między pożądanym a rzeczywistym wizerunkiem stanowi punkt wyjścia do formułowania strategii, celów i działań naprawczych, zmierzających do minimalizacji luki między nimi.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|