Okładka książki Technogadżet w magicznym świecie konsumpcji

Technogadżet w magicznym świecie konsumpcji

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788380220119
EAN: 9788380220119
oprawa: Miękka
format: 13.0x21.0cm
język: polski
liczba stron: 148
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
28% rabatu
20,03 zł
Cena detaliczna: 
28,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,01

Opis produktu

Technogadżet w magicznym świecie konsumpcji – próba „spojrzenia z ukosa” na technikę cyfrową otaczającą mieszkańca współczesnego miasta. Przewodnią tezą jest uznanie codziennego otoczenia człowieka za magiczny świat konsumpcji (na podstawie teorii George’a Ritzera), w którym relacja konsument – produkt nie zawsze podporządkowana jest racjonalnym zasadom. W poszczególnych rozdziałach podjęte zostały tematy: posiadania, fetyszyzacji, wpływu używania osobistych urządzeń cyfrowych na odczucie czasu i przestrzeni; historii techniki oraz wzornictwa przemysłowego, a także koncepcji „ja” rozszerzonego. Posiłkując się postmodernistycznym spojrzeniem na technikę, autor przedstawia osobiste urządzenie cyfrowe – m.in. smartfon, odtwarzacz mp3, tablet – jako przedmiot magiczny, ulegający fetyszyzacji, mający władzę nad czasem, przestrzenią oraz pragnieniami posiadacza, a także budzący uczucie wzniosłości. Uwidacznia także te aspekty jego użytkowania, których ludzie często się wstydzą czy które wypierają.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj